Annons:
Etikettoff-topic
Läst 818 ggr
monstermash
2013-12-06 12:13

OT - Helg!

Så var det helg igen. 😃 

Vad ska ni hitta på i helgen? Något kul som hänt under veckan som ni vill berätta om?

Annons:
TatsuOni
2013-12-06 13:02
#1

Kul och kul. Är bara glad att jag lyckades ta mig till och från dagens jobb i grannstaden trots snöstorm😛 Men framför allt levande från bilen över glansisen^^

I helgen ska jag städa, tvätta och ta mig till stallet. Någon mer spännande än så har jag inte planerat😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Wony
2013-12-06 15:33
#2

Jag är på väg hem från stan med kattungen som nu är kastrerad. Blir väl lite städande i helgen, och kanske bakar jag något. Bortsett från det hade jag tänkt koppla av bara!

monstermash
2013-12-06 18:14
#3

#1 - Jag ska också tvätta imorgon. #2 - Bra att du kastrerade kattungen.

Wony
2013-12-06 18:57
#4

#3 Jo, det är en självklarhet för mig, att kastrera innan han får bli utekatt. Han är även chippad, tatuerad och fått en kompletteringsspruta med vaccin (utöver dom två första såklart). Så om ett par veckor när allt är helt läkt och bra är han redo att bli "riktig" utekatt! 🙂

monstermash
2013-12-06 18:59
#5

Det är en självklarhet även för mig, men tyvärr tänker ju inte alla så. :/

Wony
2013-12-06 19:03
#6

Nä… Tyvärr. Att ha okastrerat inne är en sak, men har man utekatter så känns det självklart att kastrera. Om inte annat så för att minska risken att de vill ha större och större revir…

Annons:
monstermash
2013-12-07 18:47
#7

Idag har jag mest varit hemma och sjungit och dansat omkring. Alltid lika kul, dessutom har jag pluggat och tagit en 6 km promenad.

😃

Wony
2013-12-07 18:49
#8

Oj, det var bra gjort! Med promenaden alltså. Jag har mest latat mig idag, och sovit ut rejält. Blev dock väckt flera gånger inatt av katterna som tyckte att sängen och matte var toppenbra att ha som brottningsarena… 🐱

Upp till toppen
Annons: