Annons:
Etikettallmänt
Läst 617 ggr
Tavern
12/20/13, 5:47 PM

När man börjar närma sig sitt mål

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv just nu 😃 För ungefär tre månader sedan så bestämde jag mig för att börja klä mig som en kille, och att försöka se mer androgyn/maskulin ut.

För att lyckas med det satte jag igång och började ta min träning på allvar och det har verkligen gett resultat! Igår upptäckte jag tex att jag åter igen kunde ha mina gamla jeans, som de senaste 2 åren varit så små att jag knappt ens fått upp dem över låren 🥳

Har inte nått mitt mål än, men det börjar närma sig! Anledningen till att jag velat gå ner är helt enkelt för att det är lättare för mig att gömma höft-till-midje-skillnaden då, då nästan allt mitt fläsk sätter sig på just höfterna 😇

Ville bara skriva av mig lite, är nämligen väldigt glad just nu! 😃

Annons:
Tjeja
12/20/13, 5:59 PM
#1

Grattis till framgången! :-D

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Tavern
12/20/13, 6:03 PM
#2

Tackar tackar 😃 Blir nog lite fuskande i träningen nästa vecka med jul och hela köret, men kommer nog gå att ta igen ganska fort därefter tror jag.

monstermash
12/20/13, 7:09 PM
#3

Stort grattis till framgången! Starkt jobbat! 🏆

Vad är det du tränar?

Tavern
12/20/13, 9:05 PM
#4

#3 Just nu så går jag bara till och från alla mina möten (blir 1-4h promenad 1-3 ggr i veckan) samt skuttar runt och dansar 1-2h hemma varje dag. Var annan dag gör jag även lite hantelövningar och planka/armhävningar 🙂

Men efter nyår så ska jag börja plugga, vilket blir fler promenader, och möjligen börja med kampsport 😃 Ska även försöka börja dra mig till gymmet igen så att jag kan börja bygga lite fina muskler med.

Upp till toppen
Annons: