Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3233 ggr
[MikeW]
1/2/14, 9:43 PM

Pinsamma historier!

Har något pinsamt hänt dig eller någon du känner som du har lust att dela med dig? :) Jag har inte haft så himla pinsamma händelser i mitt liv som tur är! Men för ett tag sedan så gick jag in i min brors rum medan han hade sex med sitt ex.. Sprang ut och hon kom in i mitt rum och skällde på mig efter det .. Det var inte den roligaste dagen i mitt liv kan jag säga xP

Annons:
monstermash
1/3/14, 9:43 PM
#1

Jag har gjort så extremt mycket pinsamt i mina dagar så jag vet inte vart jag ska börja längre. Lustigt nog skäms nog mina vänner mer över mig än vad jag själv gör.

En pinsam sak jag har gjort var att peka i ett trädgårdsland en bit bort och säga "Är det en häst?" varav min bästa väns varar, väldigt nedlåtande, "Det är ju en älg!" Det var inte ens ett djur utan en klädställning med en jacka på, som vi hade sett på avstånd. Jag har bild på det, kan leta upp den imorgon. Vi dumförklarade varandra och sedan stod vi där som fån… 😂 

En annan gång när jag var med samma tjej, så var vi väldigt flummiga och såg en reklamskylt på spårvagnen, "sälj din mamma…" Min bästa vän drog många skämt och jag kände hur jag blev allt mer pissig nödig och skrek "Sluta nu, jag pissar ner mig, sluta få mig att skratta! men sluta, jag pissar ned mig"… Efter en stund blev jag tyst, för då var det för sent. Tack och lov var det bara några droppar jag pissade ner mig så det synes inte, men det kändes likt förbaskat. Hela spårvagnen förstod det nog förutom min bästa vän, som när vi pratade om det några år senare sa "Jag minns att jag tänkte 'måste hon berätta det för hela spårvagnen'. Vadå, kissade du faktiskt ner dig?" 😞

Eller när vi satt i bussen påväg till konfirmationslägret, jag och samma tjej, och en tjej kom fram och var väldigt nedlåtande. Så jag vänder mig om, och skriker över hela bussen "… till skillnad från dig har vi iallafall roligt!" och lite annat, minns inte vad jag sa. Men det var en hel del om att vi minsann hade roligare än dem så hon skulle inte säga någonting. När jag satte mig igen viskade min bästa vän "Louise… Nu tycker jag att du skämde ut dig". Som att det skulle hjälpa att säga efteråt. :P Jag tycker fortfarande inte att det var särskilt pinsamt, utan snarare faktumet att jag sa det framför två präster.

monstermash
1/3/14, 9:49 PM
#2

Jag tycker inte dehär är så pinsamma, men folk skrattar så mycket åt dem och tycker att jag borde skämmas över det så jag tar med det ändå, någon kanske får sig ett gott skratt;

Första gången vi hade utelektion på gymnasiet, skulle vi in i kohagen som var tom och leta djur en av de första dagarna överhuvudtaget i gymnasiet. Alla gick i en lerpöl, likaså jag… som fastnade med ena foten. Så där står jag nersjunken i lera med ena foten och andra foten uppe på det torra, och kämpar för att få loss foten. Jag tog ut foten ur stöveln, lutade mig över lerhögen och drar loss stöveln med all kraft jag har… Och ramlar självklart, så hela benet var täckt i lera. 

Tre år senare och mina klasskamrater som såg det skrattar fortfarande. 

Den första riktiga lektionen i gymnasiet skulle vi leka en lek. Alla skulle komma på en djurart som började på samma bokstav som vårat namn, och säga allas djurnamn innan sitt, lägga till sitt namn i slutet och så var det nästa persons tur. Och oj vad jag funderade länge, satt som tur är i mitten. Jag har ett efternamn på en bokstav där det inte finns många djurarter - så jag fick verkligen klura. Tillslut kom jag äntligen på ett, och sa det otroligt nöjt, varav hela klassen börjar gapskratta. Då var det självklart bokstaven förnamnet börjar på, och inte efternamnet, man skulle säga…

[MikeW]
1/3/14, 10:51 PM
#3

Hahaha xD Jo jag kom på en gång, fast jag tyckte inte det var pinsamt men min bror tyckte verkligen det xP det var så att han och jag var på McDonalds och jag blev väldigt kissenödig så jag frågade min bror vart toan var och han visade mig vägen och när jag öppnade dörren så märkte jag det första hur fint och rent det var! Så utan att tänka skriker jag mer eller mindre ut "JÄVLAR VA FRÄSCHT!!" Alla började kolla på oss xP min bror skämdes lite och jag gick in och kissade glatt x) Tycker inte det var pinsamt alls för mig, men han tyckte det :P

monstermash
1/3/14, 11:08 PM
#4

Hahaha, men så reagerar jag också. Fäller kommentarer om allt och alla i min omgivning skäms. Så står jag där och bara "Meh, det är väl inget att reagera på… Det är ju sant…"

Typ som när jag såg en kille som var lik Barney i tvserien "How I met your mother" - de såg verkligen ut att vara tvillingar. Så jag tog upp mobilen och fotograferade honom… Shit vad min kompis skämdes. Jag var ju tvungen att bevisa att jag sett hans dubbelgångare. 😃

Rodentfreak
1/4/14, 4:24 PM
#5

HAHAH ja mycket pinsamt ska man uppleva:D
här om dan fick jag vandra in i klass rummet och be min lärare att öppna mitt skärp framför hela klassen. Eländet hade fastnat och jag var toa nödig.

Upp till toppen
Annons: