Annons:
Etikettallmänt
Läst 819 ggr
[MikeW]
2014-01-04 17:13

Era fritidsintressen! :)

Skulle gärna vilja veta vad ni brukar göra på eran fritid :)

Själv sitter jag mest framför datorn och målar/ritar xP Kan verkligen sitta timmar och bara köra på :P
Skulle dock kanske vilja vara med vänner lite på fritiden, men det blir aldrig av riktigt :P
Träffar dom i skolan.. Det duger för tillfället ;P

Annons:
CupcakeGod
2014-01-04 18:37
#1

Jag har inga fritidsintressen alls 😕Hänger alltid med om någon vill göra något men förutom det så sitter jag bara framför datorn, hänger med min granne och går till fester varannan helg :(

Mitt liv är väldigt tråkigt.

Wony
2014-01-04 22:28
#2

Spelar en del spel, bakar, lagar mat, slöar i soffan… Och på somrarna spelar jag airsoft.

Gillar väl aktiviteter som att bowla osv också.

monstermash
2014-01-08 14:45
#3

Fotograferar, hänger på iFokus, umgås med vänner… Det är nog det som tar upp all min fritid. 

Jag är nog lite iFokus beroende. 🤔

Tavern
2014-01-09 17:39
#4

Är väldigt fokuserad på mina studier just nu, men blir även en hel del träning, bokläsning, tumblr och asiatiska dramapojkar med 😍

AilyAdams
2014-01-09 18:36
#5

Träning, matlagning, datorspel och manga. Just nu står jag i startgroparna för att bygga en dator, så det tar mycket tid i processen att hitta de delar jag vill ha. iFokus tar löjligt mycket tid också. 😊

 **************************
Heter det De eller Dem?

[WiresInABox]
2014-01-09 20:58
#6

Jag ritar (mest vektorgrafik), skriver, pysslar, läser, spelar TV-spel (Animal Crossing), hänger på internetforum, ser på tv-serier och går på promenader!

Annons:
KaiPon
2014-01-12 23:48
#7

Dator, J-dramor, musik, Youtube. Mest Markiplier.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: