Annons:
Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
monstermash
2014-01-17 17:03

Trevlig helg! :)

Vad har ni för planer under helgen?

Annons:
[vanja123321]
2014-01-17 17:08
#1

Min stora syster ska ta examen idag :)

monstermash
2014-01-17 17:09
#2

Vad kul. :)

Wony
2014-01-17 18:09
#3

Vara hemma, njuta av att sambon inte är bortrest, äta gott. Och troligtvis packa ner julgran och pynt om jag orkar.

Min medicin har börjat ha effekt så mår bättre än på länge, men vill inte ta ut mig alldeles ändå.

monstermash
2014-01-17 18:14
#4

Skönt att du börjar må bättre! 🤗🌺

Julpyntet har åkt ner hos mig, det gjorde det inatt. Dessutom har jag insett att min prynadssamling börjar gå överstyr. 😊 Första gången någonsin jag ställde alla prynader vid varandra, inte konstigt att folk inte tycker att jag behöver fler prynader - eller undrar om jag har en djursamling. ;-)

Wony
2014-01-17 18:23
#5

Ja, det är skönt att vara på bättringsvägen! 🙂

Vi har inte någon enorm samling julpynt, men jag jobbar på det! Tycker om pynt. Det är mysigt. 😉

monstermash
2014-01-17 18:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag älskar julpynt! Tröttnar inte alls på julpyntet som vissa verkar göra, däremot hade jag ingenting att göra och det var dags att städa så passade på att packa ner jultomtarna när jag ändå var igång. :)

Men i år bestämde jag mig för att köpa tre halmgrisar varav en stor som inte får plats i julpyntslådorna. Mina två största tomtar får inte heller plats i någon låda. Vilka i-landsproblem man får när man gillar julen! 😭 

Den här charmiga tomten gjorde jag i år. Den fick dock åka ut redan innan julafton för då hade alla barr redan hunnit ramla av. 😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: