Annons:
Etikettoff-topic
Läst 877 ggr
monstermash
1/17/14, 6:16 PM

Vad samlar ni på?

Jag samlar på prynader, men också på flytta hemifrån saker och Swedish Grace porslin. Den största samlingen är utan tvekan prynaderna.

Annons:
Tavern
1/17/14, 7:45 PM
#1

Böcker, älskar böcker och köper dem ofta utan att kolla recensioner eller dylikt. Är de inte bra, ja då råkar det bara vara så och då behöver jag inte läsa klart dem men de kan fortfarande stå och vara fina🙂

[WiresInABox]
1/18/14, 9:21 PM
#2

Jag har också samlat på Swedish Grace-porslin, det är fint! Men nu var det längesen jag införskaffade något nytt.

Jag är inte någon samlare längre, har blivit trött på saker som står och tar plats. Så mina samlingar (om man ens kan kalla dem så) är ganska små. Jag har en tekoppssamling, där de flesta har retrotryck (ser ut som gamla förpackningar typ). Sedan har jag lite cd-skivor, lp-skivor, dvd-boxar, böcker och annat men inte direkt så att jag samlar, jag köper bara mina absoluta favoriter.

Om jag skulle ha plats, ekonomi och ork att samla på något skulle jag vilja samla på My Little Ponies från 80-talet, jag har alltid gillat dem och jag tycker de är så fina med alla sina färger och speciella charm.

Afturelding
1/24/14, 1:55 PM
#3

Jag samlar också på böcker! Vår studentekonomi räcker dock inte till för att utöka samlingen så som jag vill.

Men jag samlar också på konserverade fjärilar och medicinska antikviteter. Dessa är dock små än så länge.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Wony
1/25/14, 10:58 AM
#4

Hm. Samlar väl egentligen inte på något. Skulle väl vara böcker och filmer då kanske, men det blir oftast inte så mycket, då jag inte riktigt har ekonomin till det.

nlinds
1/27/14, 8:24 AM
#5

Gosedjur 😞🤐 Har ett hundratal i flera sopsäckar i källaren.. dom får inte plats… 😐

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Upp till toppen
Annons: