Annons:
Etikettoff-topic
Läst 563 ggr
monstermash
2014-01-31 18:42

Nu är det heeeeeeelg!

Det börjar kännas som en tradition att jag startar en tråd varje fredag och undrar vad ni ska göra över helgen. Men idag kommer jag istället fråga något helt annat… Nämligen, vad är erat favorit citat, favoritlåtar och favorit artister/band?

Ni får såklart svara på hur veckan har varit också! Min förhoppning är att fler ska våga delta i helgtrådarna och på så sätt lära känna varandra lite bättre.

Annons:
Wony
2014-01-31 19:04
#1

Jag är kanske lite tråkig för jag har inte någon absolut favoritartist eller så, utan det varierar med mitt humör. Men här lyssnas det mycket på Katy Perry, Uffie, Linda Pira, Far East Movement, Euskefeurat och andra. Men kan lika gärna bli dansband, 50-talsmusik osv. Som sagt, beror på vad jag är sugen på för tillfället. Med andra ord en salig röra av musik! :) Däremot tycker jag att Katy Perry genomgående har bra låttexter. Många av hennes låtar peppar mig och ger mig kraft! På sistone är mina favoriter "Roar" och "Part of Me". Vad gäller citat gillar jag ett från Carl Sagan: "The beauty of a living thing is not the atoms that go into it, but the way those atoms are put together."

Thaeri
2014-02-01 02:13
#2

Band: Queen.

Tavern
2014-02-01 22:05
#3

Citat är inte riktigt min grej, jag föredrar budskap och känslor mer än specifika ord 😛 Men i musikväg så är nog favoriten The Darkness, de har i alla fall hängt med längst utan att jag någonsin tröttnat på dem.

Upp till toppen
Annons: