Annons:
Etikett17-hbt-ifokus
Läst 778 ggr
monstermash
2014-02-07 20:55

Hur hittade du till HBT iFokus?

Hur hittade du till HBT iFokus?

Annons:
Tavern
2014-02-08 01:50
#1

Satt tidigare på andra delar av iFokus, sen dök det upp frågor som jag och mina vänner inte kunde svara på… Då sökte jag mig hit!

TatsuOni
2014-02-08 17:41
#2

Jag blev medlem på en annan ifokussida och tittade sedan igenom vad mer det fanns och hittade då hit🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

regskylt
2014-02-08 18:34
#3

Hittade hit då jag varit medlem på fokus sedan 2007 och kollat runt på alla sajterna som finns :)

Wony
2014-02-08 20:20
#4

Samma som många andra. Varit medlem ett bra tag på iFokus, och hittade sajten efter ett tag.

[WiresInABox]
2014-02-09 20:31
#5

Jag gick med i iFokus Japan för att se om det var ett bra ställe att sälja mina gamla CD-skivor på, sen såg jag att det fanns massa andra intressanta forum också, bl a det här!

Elvira01
2014-03-04 22:51
#6

Googlade något med gay o sverige och så kom den här sidan upp :-)

Annons:
Hoseok
2014-03-08 03:29
#7

Jag kom på att iFokus fanns, och satt och kollade igenom alla sidor.

[::Vera::]
2014-03-11 20:12
#8

Skäms för att säga, skäms för hur jag hamnade här… Men helt ärligt så googlade jag på misshandel och hittade Ifocus. Hittade HBTifocus för några dagar sedan…Behöver bort från ensamhet, så det är trevligt!

TatsuOni
2014-03-12 18:18
#9

#8 Varför skulle det vara någonting att skämmas för?


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[::Vera::]
2014-03-12 20:13
#10

#9 Ja det var nog lite slarvigt uttryckt. Jo, jag känner att jag har varit så naiv, till gränsen mot dumhet av mig, som trodde på att det skulle kunna bli bra och fungera. Trodde naivt att det skulle räcka med att jag älskade personen så mycket. Borde ha satt stopp långt tidigare när jag kände att mina gränser började att överskridas. Skäms också för att jag på sätt och vis lät det fortgå, vilket inte var bra för någon av oss. Bl a…Inte så enkelt att förklara.

monstermash
2014-03-12 21:32
#11

#9 - Många människor som utsätts för misshandel skäms över det.

TatsuOni
2014-03-13 05:11
#12

#10 #11 Ja många människor som utsätts för misshandel skäms. Men det är ingenting att skämmas för! Att ta sig ur misshandel är inte alls lika lätt som folk vill få det till. I slutändan så är det inte den som har blivit misshandlad som ska skämmas!

#10 Att sluta skämmas är inte lätt. Men med tiden är det inte omöjligt. Så kämpa på och kom ihåg att vi är ett trevligt gäng här som gärna lyssnar eller pratar om allt möjligt🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[::Vera::]
2014-03-13 11:49
#13

#12 Tack för uppmuntran! Det börjar faktiskt att kännas något bättre nu :-)…kämpar på. Ja, det verkar vara ett bra gäng här på Ifocus, glad för att ni finns :-). Det är så skönt att lätta på allt som man har burit på inombords.

Annons:
TatsuOni
2014-03-14 05:02
#14

#13 Oftast blir man lite lättare av att få häva ur sig lite baggage🙂 Önskar dig all lycka till i fortsättningen och hoppas att du fortsätter att hänga här med oss😃


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[::Vera::]
2014-03-14 21:55
#15

#14 Ja det blir en hel del lättare märker jag. Åh tack 🙂 Absolut så fortsätter jag gärna att hänga här! Förhoppningsvis blir jag väl också lite mindre "självupptagen" när jag börjar må bättre….Så då kanske jag kan bidra med något bra jag med..så småningom 😉

Upp till toppen
Annons: