Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1252 ggr
monstermash
3/14/14, 10:35 PM

De som söker partner.

I denna tråden tänkte jag att ni som söker partner kan lägga ut en annons. Vi har redan en vän tråd dit jag rekommenderar er som bara är ute efter att vänskap att skriva i istället.

Mall: Berätta gärna om dina intressen, dig själv, din läggning, och vad du söker i din partner och vad för slags förhållande du vill ha. Seriöst förhållande? Flört? Poly? Vänner med förmåner? Annat som kan vara bra att ta med är vart i landet du bor och ålder.

(I denna tråden är även ni som är straight varmt välkomna att skriva. Och i detta fallet måste jag påpeka att det kan vara en stor fördel att berätta vilket kön ni är intresserade av, så ni inte får mejl av det andra könet.)

🌺🌺🌺

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Jenny49
3/16/14, 2:56 AM
#2

Hej alla!

Jag är Transsexuell (mtk) men har kommit upp i den åldern så jag har bestämt mig för att inte operera mig. Min kropp är alltså en mans men mitt jag är 100% kvinna, har funderat på att göra mina bröst stören.

Vad jag söker är i första hand en kompis i Malmö  som bor ensam men som gärna vill att någon flyttar dit, sen när vi har bott ihop ett tag, så kan vi se om det finns intresse för ett närmare förhållande, kanske giftermål. Intima mysiga kvällar kan man ha ändå, så kallas KK. Den någon kan vara jag. Jag har enligt mina vänner ett väldigt gott hjärta och är mycket snäll.  Jag älskar alla mänskor som älskar andra. Alla människor är lika värda, oavsett hudfärg, religion  eller sexuell läggning. Jag älskar även djur, har en hund och en katt. Så mitt krav är att du inte är rasist, homofob och att du gillar djur. Ditt indre är viktigare än ditt yttre. Åldersskillnad har inge betydelse för min skull, hoppas inte för dig häller. Jag har satt en gräns ifrån 25- 60år, men skulle du var något yngre eller äldre så är det ok. Jag är (tror jag) Bisexuell, men efter som jag har levt med kvinnor i hela mitt liv så ser jag helst att du är det, men finns det intresse även för en man så får du naturligt vis höra av dig. Politiskt är jag Vänsterpartist, men du får vara vad du vill bara du inte är med SD eller något annat högerekstremt parti.

Om intresse finns så hör av dig, med ett meddelande till min profil eller till gardsell.se@gmail.com 

Puss och kram på er alla.

Jenny.

Jenny Gärdsell 

Skanetos_49@hotmail.se gardsell.se@gmail.com www.gardsell.se Södergatan 12a 275 75 Lövestad Skåne Sverige 076-779 57 43









R.H
9/24/14, 6:48 PM
#3

Hej alla! Kan väl lika gärna slänga upp något här även om tråden är ganska oanvänd :)

Jag är en kvinna på snart 24år som söker annan kvinna för något som kanske kan bli seriöst :) Jag bor en bit utanför Linköping i Östergötland. Ett av mina största intressen är djur , jag har några här hemma. Gillar även att dra iväg på festivaler om sommaren och bara njuta av trevligt sällskap och bra musik.

Som person är jag omtänksam , väldigt ärlig och kan skoja om det mesta. Jag brukar vara ganska bra på att få folk att skratta .

Det jag söker hos den andra personen är främst ärlighet , då det gör livet avsevärt lättare! Jag har väldigt svårt att sitta här och dikta ihop den "perfekta" kvinnan för mig då det är många faktorer som spelar in och är totalt omöjliga att veta i förväg. Lite kort så vill jag ha någon som tycker om mig för den jag är :)

Om någon känner sig manad så är det bara att skriva en rad eller två! Och har någon frågor så är det bara att fråga :)

Ha det bra alla därute!

Med vänlig hälsning Rebecca

Upp till toppen
Annons: