Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1641 ggr
monstermash
3/14/14, 10:39 PM

Vem är du som person?

Hur skulle du beskriva dig själv?

Annons:
kastrullhund
3/15/14, 12:20 PM
#1

Jag skulle nog beskriva mig själv som drygt 80% glad, öppen, positiv, dålig humor, stolt, pratglad och as bra men 20% pessimistiskt jävla kaos. Så länge jag håller mig på mina 80 (vilket är betydligt högre procent sedan jag fick testo) så är jag nog en rätt skön person att ha att göra med men när det händer något som tippar över till de andra 20….ja då är jag raka motsatsen. Ser ingen lösning på något mer än att ta livet av mig. Men vafan, ingen är ju perfekt.

Tavern
3/22/14, 4:35 PM
#2

Rak och ärlig, men väldigt privat. Är omöjlig att övertalas till att göra saker jag inte vill, men tycker om att lyssna till andras åsikter och planer.
Har en väldigt hård humor, med många konstiga småskämt som flyger ut ur munnen långt innan jag hunnit tänka igenom dem vilket har gjort de flesta i min omgivning obekväma till och från 😇
Men på den positiva sidan så har jag inga problem med att folk inte alltid håller med mig, och jag vill gärna höra varför 🙂

[Tuulikki]
3/22/14, 5:02 PM
#3

Sprallig & spontan! Glad och utåt men samtidigt svår att komma riktigt nära inpå. Flirtig till sättet, busig, lätt att umgås med😊 Envis som sjutton. Målmedveten men samtidigt förvirrad. Lättroad! Använder ironi och sarkasm som något slags andraspråk😇

[WiresInABox]
3/24/14, 12:45 AM
#4

Introvert och tillbakadragen i de flesta sammanhang. Blir stressad av social samvaro såvida jag inte valt alla inblandade själv. För är jag med familj, vänner eller någon ny bekant jag fattat stort tycke för kan jag vara öppen och pratsam, mer eller mindre beroende på hur de jag umgås är. Har svårt att bli öppet arg, är mer än sån som småsurar för mig själv. Jag vill gärna planera och ha rutiner men tycker om att bryta dem då och då, gillar lite spänning i tillvaron så länge det inte är hela tiden liksom! Jag känner mig ofta tråkig, men jag har en väldigt rik och livlig fantasivärld och drömmer mig ofta iväg någonstans.

monstermash
4/1/14, 2:02 AM
#5

Intressant! 👍

Geru
4/4/14, 11:05 PM
#6

Den drygast människan du någonsin stött på. En riktig besserwisser. Lagom excentrisk. Dagdrömmande och frånvarande. Ungefär så:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
Entjejärjag
4/5/14, 12:22 PM
#7

#6 haha vad faktisk dig som jag blev mest intreserad av… Hur kommer der sig att du tycker så?:)

monstermash
4/5/14, 2:13 PM
#8

#6 - Du beskrev dig rätt bra där… No offence. ;-)

Geru
4/6/14, 3:04 PM
#9

#7 Mest en objektiv observation av mig själv i andra trådar.

#8 None taken^^

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Mintassen]
4/7/14, 1:15 PM
#10

Jag är glad och gosig tjej som älskar livet i sin helhet jag älskar att vara ensam och trivs ensam. De ända som får komma nära mej är killen och plast brorsan plus killen. Jag har inga vänner och vill inte ha vänner via icke internet. Jag  kan vara dryg ibland mot de jag inte känner annars är jag gosig. Jag är över romantisk mot killen och lägger all min kraft på de som står mej nära för  att de ska må bra. Jag visar inte känslor tex mot mamma att jag älskar henne mest av allt mer än ibland.

Wony
4/7/14, 7:47 PM
#11

Jag skulle nog beskriva mig själv som ganska kreativ och påhittig, har alltid något projekt på gång. Har god hand med djur och trivs i naturen - om jag fick bestämma skulle jag bo på gård med en hel hoper djur! 🙂

Är för det mesta ganska sansad, men kan även vara spontan och dra iväg på något äventyr. Är nog ganska impulsiv ibland, faktiskt. Oftast tillbakadragen i större sällskap, vilket en del har svårt att acceptera.

Saga85
4/9/14, 10:38 PM
#12

Trött. Känslolös. Bitter. Skeptisk till det mesta (även mig själv).

Jag är dock empatisk, kan vara det som gör mig bitter. Sätter alltid andra före mig själv och tar åt mig av deras känslor.

Men lovar - jag är en rätt så rolig människa ibland också. Men oftast känner jag mig som världens tråkigaste människa. Förutom när jag dansar. Älskar att fuldansa på krogen med eller utan vänner. Mitt senaste dansmove är "groddansen".

Upp till toppen
Annons: