Annons:
Etiketttrans
Läst 854 ggr
[imtoofabuloustofitin]
4/13/14, 7:19 AM

Röstningsfråga : nytt namn?

Jag är transgender/transsexuell och har nyligen kommit ut i min klass oh för lärare osv. Så har valt ett namn som de håller på lära sig nu. Men jag är osäker på vilket namn, så tänker ni kan rösta där nedan. Jag vet att det är mest namn som är vanligare i USA och England men jag gillar ovanliga namn och så har jag tänkt flytta utomlands när jag är klar med operationen och könsbytet. Jag kan ju berätta att jag har svart långt hår ( inte mitt riktiga men ändå) Jag är lång, väldigt väldigt väldigt lång. Jag ser ut att ha lite mer attityd än vad jag har, jag är jätte osäker men kan se ganska självsäker ut. Jag är mer snygg än söt, mer sexig än gullig. Så jag är ingen söt liten flicka, utan mer en självständig kvinna med kaxig attityd utåt sett.

Annons:
BlackSpiritWolf
4/13/14, 10:14 AM
#1

Tycker du ska ta det namn du trivs bäst med själv och inte låta andra bestämma vilket namn du ska ha resten av livet 🙂

monstermash
4/13/14, 3:03 PM
#2

Du ska bestämma namnet du ska bära för resten av ditt liv.

Om du inte kommer fram till det själv är det nog bättre att du skjuter upp namnvalet tills du är säker på det själv.

[mansolsson57]
4/14/14, 4:15 PM
#3

Bytar man det där nere ochså

monstermash
4/14/14, 9:52 PM
#4

#3 Ja…

[imtoofabuloustofitin]
4/15/14, 5:50 PM
#5

3 -

Kortfattat svar : Ja, det gör man.

BlackSpiritWolf
4/15/14, 6:26 PM
#6

Inte alla gör det dock

Annons:
[imtoofabuloustofitin]
4/15/14, 6:31 PM
#7

6 - 

Nej, alla opererar sig inte men jag tänkte utifrån att om man ska byta juridiskt namn och juridiskt kön måste man ha genomgått operation.

Upp till toppen
Annons: