Annons:
Etikett17-hbt-ifokus
Läst 867 ggr
monstermash
4/24/14, 8:35 PM

Nya inlägg med borttagen användare.

Under den senaste tiden har många nya användare dykt upp och skapat en varsin tråd om namnbyten. Redan samma dag inlägget är publicerat har medlemmen tagit bort sitt konto.

Jag respekterar fullständigt om man inte vill vara medlem på iFokus längre, det går att läsa svaren efteråt även om man tagit bort sitt konto. Men jag har ändå tagit beslutet att ta bort dessa nya trådar. 

Jag misstänker att det är samma medlem som skapar dessa trådar… Så om du som skriver trådarna läser detta; använd ett iFokus konto och ta inte bort din användare så fort du skickat tråden om du vill ha trådarna kvar! Det är många frågor som ställs om hur man gjort med namnbyten och jag anser att man kan ha kvar sitt konto om man är seriös intresserad utav svaren för en ev. dialog…

Annons:
Sukram
4/24/14, 9:18 PM
#1

Finns inte möjligheten kvar att skriva anonymt? Det är betydligt bättre än att skapa trådar och sedan radera sin profil om man inte vill bli för personlig på ett forum.

Wony
4/24/14, 9:28 PM
#2

Om jag minns rätt är det bara om man har Insider man kan skriva anonymt? Rätta mig gärna om jag har fel.

iAlex
4/24/14, 9:53 PM
#3

Låter som någon ny form av "troll".

monstermash
4/25/14, 5:44 PM
#4

Jo, möjligheten att skriva anonymt som Insider finns kvar. Eftersom medlemmen skapat nya nick med anonyma användarnamn så finns det ingenting som pekar på att personen tar bort sitt konto för att hålla sig anonym, påminner mer om troll. 

Det handlar om inlägg fyllda med frågor som många gånger kan vara privata - och då anser jag att man kan ha kvar sitt konto och bemöta svaren man får, om man får några. 

Vad tycker ni om att jag tar bort trådarna? Fel?

iAlex
4/25/14, 11:33 PM
#5

#4 Tycker du gör rätt som tar bort :)

Wony
4/26/14, 7:46 PM
#6

Jag är kluven. Vet man, alternativt har väldigt stark misstanke om troll är det väl okej. Samtidigt kan det ju, teoretiskt, vara någon enstaka person som faktiskt vill veta något, och vill vara anonym, men inte har Insider, osv.

Annons:
iAlex
4/27/14, 12:40 AM
#7

#6 Du har helt rätt :)

Så långt tänke inte jag :P

monstermash
4/27/14, 3:22 PM
#8

#6 - Då kan man lika väl ha kvar sitt konto också, och inte ta bort det så fort man skickat inlägget. Speciellt när personen skapar ett nytt konto dagen efter och gör en ny tråd. 

Det går utmärkt att ha anonyma konton här inne. Det är just delen med att ta bort det och sedan skapa nya användarnamn som stör mig. Ska personen då skapa tråden med ett nick, fortsätta diskussionen med ett andra och avsluta diskussionen med ett tredje för att personen hela tiden gör nya konton? ;) 

(Det märks på användarnamnen och skrivstilen att det är samma person.)

iAlex
4/28/14, 5:31 PM
#9

#8 Bra tänkt :)

Upp till toppen
Annons: