Annons:
Etikett17-hbt-ifokus
Läst 753 ggr
monstermash
6/23/14, 7:35 PM

Gillar ni nya iFokus?

Vad tycker ni om iFokus nya utseende?

Vi värdar har testat versionen ett tag så jag börjar vänja mig, mycket mer stilrent nu och bilder ser så mycket bättre ut! Däremot är jag väldigt missnöjd med bilden i sidhuvudet på hbt. Fem stolar i olika färger är väl inte direkt vad jag tycker representerar HBTQ…

Annons:
[Nappiz]
6/23/14, 7:42 PM
#1

Tyckte bättre om förra, men de kanske är för detta va så ovant ;)

[MikeW]
6/23/14, 9:41 PM
#2

Tycker om det ^^ lite ovant men det ser snyggt och proffsigt ut ;p

Skogsmongot
6/23/14, 9:52 PM
#3

Jag tycker att det ser proffsigt och fräscht nu, kändes som om man surfade i en liten låda i förra. Lite ovant än, men man vänjer sig snart 🙂

Wony
6/23/14, 10:54 PM
#4

Ovant, men trevligt. Sedan kan jag ju säga att jag gillar stolarna mer än godisklubban som var förut, men det är ju mycket en smaksak. 🙂

[Cola8]
6/24/14, 12:49 AM
#5

Tycker som dom över mitt svar.
Ovant, men bra.
Har dock problem med meddelanden.

monstermash
6/24/14, 4:06 PM
#6

#4 - Jag tycker åtminstone godisklubban (aldrig tänkt på att det är en godisklubba ens) representerade HBTQ bättre med färgerna. En Pride flagga vore det ultimata men det kommer troligtvis inte se bra ut i detta formatet.

#5 Det kommer såklart vara lite strul nu i början, medan de fixar i ordning allt. Men uppmärksamma gärna grabbarna inne på Support om vad som inte funkar ordentligt med mejlen så de kan kolla på det. :-)

Annons:
Wony
6/24/14, 5:38 PM
#7

#6 Jag störde mig på läpparna och klubban, tyckte det såg så plastigt ut. Däremot borde det ju gå att hitta bra bilder som duger. Vi får väl se framöver hur det går. 🙂

monstermash
6/24/14, 5:58 PM
#8

Ja, precis. Det kan inte vara lätt att hitta bilder till alla sidor som faktiskt funkar.

Upp till toppen
Annons: