Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1177 ggr
monstermash
2014-07-01 19:56

Vill ni veta nåt om mig?

Jag funderade på att skriva en artikel om mig som Sajtvärd, så jag inte är okänd för någon här inne. Men det vore roligare om ni gav mig frågor jag kan svara på så det blir en intervju. Låter det kul? 🙂

Isåfall kan ni skriva frågorna i denna tråden eller skicka PM till mig, så svarar jag på frågorna i en artikel när det fallit in åtminstone ett 10-20 tal frågor. Ni får fråga om vad som helst; min ställning till andra saker än HBTQ, frågor om att driva en ifokussajt, vad jag gör på fritiden, utbildning… Ja, vad som helst egentligen oavsett om det rör hbtq/sajten eller inte. :-)

Ta gärna chansen! NI får vara anonyma om ni vill 🌺

Annons:
VildaVittra
2014-07-01 19:59
#1

Om du var partiledare, vad skulle då stå upptaget i ditt partiprogram?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Choklad8
2014-07-01 23:55
#2

Har du någon HBTQ identitet själv?

Jenny49
2014-07-02 16:16
#3

Hej!

På tal om anonyma, varför är dom flesta det särskilt HBTQ personer? Tänker mest på bilden i första hand inte på vad man kallar sig för.  Det tog visserligen många år för mig att komma ut i från garderoben, smög  med kjol och klänning inne, var alltså Jenny hemma, men  Jan  ute. Men så snart jag  kom ut som Transsexuell släppte allt.  Som du ser så har jag både bild och namn här. Men om jag ska ställa frågan så att den riktas åt dig så antar jag att du inte är en katt, eller? 🙂. En fråga till, kan bero på min glömska, men kommer inte ihåg vad du har för läggning?  Ha det så bra tills vi hörs

Puss och Kram

Jenny Gärdsell 

Skanetos_49@hotmail.se gardsell.se@gmail.com www.gardsell.se Södergatan 12a 275 75 Lövestad Skåne Sverige 076-779 57 43









molnflygare
2014-07-02 16:53
#4

Bli blind eller bli döv?

monstermash
2014-07-02 20:50
#5

#3 - Jag antar att den första frågan inte rör frågestunden utan att du vill ha svar på den direkt? Tycker hur som helst frågan passar bättre att besvaras här än i frågestunden. Sparar den om läggning till senare dock! ;)

Jag förstår inte vad du menar med katt. Jag är knappast anonym här inne men har inget behov av att visa bilder på mig själv… Det är ingenting jag vill ska sparas under detta nicket och visas i sökmontorer av personliga orsaker.

Att många här inne är anonyma beror på att dem inte velat/vågat gå ut med sin läggning, att de ev. skäms och att de inte vill att det ska sparas att dem hänger här inne. En anledning till att man däremot inte har bild kan variera i oändlighet, många vill inte ha bilder på sig själv i allmänhet. Det är rätt vanligt på iFokus.

monstermash
2014-07-02 22:19
#6

(Och självklart får ni ställa hur många frågor var ni vill. 😉)

Annons:
Jenny49
2014-07-03 17:59
#7

 En fråga till, kan bero på min glömska, men kommer inte ihåg vad du har för läggning?  Ha det så bra tills vi hörs

Puss och Kram

Jenny Gärdsell 

Skanetos_49@hotmail.se gardsell.se@gmail.com www.gardsell.se Södergatan 12a 275 75 Lövestad Skåne Sverige 076-779 57 43









monstermash
2014-07-19 19:22
#8

:-)

Castiel.
2014-07-21 21:30
#9

Förlora rösten eller bli förlamad?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Upp till toppen
Annons: