Annons:
Etikettallmänt
Läst 2186 ggr
rosvia
7/6/14, 2:59 PM

Bisexuell eller nyfiken!?

Finns risk att det här inlägget låter ganska dumt, men jag försöker.. Jag har i hela mitt endast varit tillsammans/haft sex med/dejtat killar. Men jag har alltid känt en >sexuell< dragning till även tjejer. 

För något år sedan började jag skriva med en tjej på nätet som delade samma intresse och vi började skriva väldigt mycket dagligen som sedan blev till telefonsamtal.  Nu för ett tag sedan råkade hon skicka en halvnaken bild på henne, men jag brydde mig inte mycket mer i det och tog av någon anledning bort bilden direkt från konversationen. Samtidigt nu är jag på G med en kille som jag tycker väldigt mycket om. Men på något sätt saknar jag den här tjejkompisen som jag inte ens träffat ännu på grund av långt avstånd och känner rent ''spontant'' eller hur jag nu ska uttrycka mig att jag vill.. Hångla med henne.. Har inte ens rört en tjej så därav blir jag lite förvirrad. 

Om man nu ska sätta en ''stämpel'' på sig själv så vet jag inte vad jag är.. Bisexuell eller bara nyfiken? 

Känner att det inte endast är sexuellt jag dras till tjejer. En vän frågade om jag kan tänka mig att ha sex med en tjej och jag svarade ja, sedan frågade han om jag skulle kunna vara tillsammans med en tjej och där kände jag bara ja..
Sedan min barndom har jag alltid umgåtts med killar och alltid haft lättare att prata med killar. Men jag vet inte om det är för att jag kanske är blygare runt tjejer eller om jag helt enkelt har svårare att umgås med samma kön!?

Är fruktansvärt förvirrad nu över alla känslor.. Har känslor för den här killen men på något sätt känner jag någonting för min tjejkompis som jag inte ens ännu har träffat..  Hur skulle ni tyda det här?🤔

Annons:
rosvia
7/6/14, 3:08 PM
#1

NU, ska hela texten vara med! :)

Jenny49
7/7/14, 5:59 PM
#2

Hej rosvia!

Din beskrivning kan jag nästan kopiera. Jag är Transsexuell, föd pojke.  Men när jag hade börja med att ta östrogen så när jag satt bredvid en snygg ung kille så fick jag resning, men det är också den ända gången, så jag vet inte om det bara var en tillfällighet eller inte. Har än så länge bara haft sex med tjejer och nu när jag är singel så söker jag enbart tjejer för utom att jag har gjort ett tillägg att om det finns intresse även för killar kan ni höra av er. Så jag är också lite nyfiken på hur det skulle var att ha sex fysiskt med samma kön. Men det roliga är att dom killar som har hört av sig är hetro, har då fått förklara att jag inte är tjej mellan benen.  Så vi får väl se både du och jag får svar på våran nyfikenhet. Ha det så bra så länge, kanske vi hörs igen.

Puss och Kram

Jenny Gärdsell 

Skanetos_49@hotmail.se gardsell.se@gmail.com www.gardsell.se Södergatan 12a 275 75 Lövestad Skåne Sverige 076-779 57 43









Thaeri
7/8/14, 2:42 PM
#3

Jag tycker att det låter som att du är Bisexuell och heteroromantisk, det vill säga att du attraheras till båda könen sexuellt, men bara till det motsatta romantiskt.

Det är inte helt ovanligt att den sexuella läggningen och den romantiska inte hänger ihop helt och hållet, själv är jag till exempel asexuell men biromantisk.

rosvia
7/10/14, 11:41 PM
#4

Tack för era svar!! :) Sedan jag började prata om det här med en vän till mig så har jag kommit fram till att jag är Bisexuell och inte endast nyfiken :)

Cookio
7/12/14, 1:50 PM
#5

Hej, känner exakt som du på flera vis och just börjat inse och våga tänka att jag nog faktiskt kan vara bi. Har ett förhållande med en kille o är sambo och förlovad men under många år har det alltid funnits tanker o drömmar, dagdrömmar om båda könen. Även att man kollat in både killar o tjejer. 

Har enklare att prata osv med killar än tjejer dessutom och har alltid varit lite mer "pojk" aktig och inte trivts mycket då jag försökt var mer tjej aktig. 

Har pratat en del med en vän jag med och det har gjort att jag mycket troligt är Bisexuell :)

Arsatazz hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: