Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 620 ggr
Bunn
2014-07-08 17:15

Förvirrad....

Jag är 29 år gammal och kom för ca. ett år sedan ut som gay, men nu känner jag mig extremt osäker och jag vet varken ut eller in.  Har träffat en person som jag känner mig attraherad av och inte kan sluta tänka på.. sitter bara och ler för mig själv så fort personen dyker upp i mitt huvud vilket den gör väldigt ofta, men ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag egentligen vill. 
Sjukt frustrerande och ja, jag sitter och funderar och tänker på vad har jag egentligen för läggning och vad ska jag säga till mina närstående som jag nu redan berättat för att jag är gay? Känns inte så nice att liksom ångra sig och säga något i stil med "oops, jag hade fel". 

Konstigt formulerat inlägg detta blev, men jag hoppas att det finns någon som kan ge någon typ av respons i alla fall. Tack på förhand =)

Annons:
Castiel.
2014-07-08 17:22
#1

Jag har fortfarande samma problem gällande min läggning, men numera är jag mer Bisexuell än homosexuell eller heterosexuell, jag attraheras av båda könen. Best of both worlds, ungefär! Jag tror nog att dina närstående kommer förstå att det är knepigt att försöka komma på vilken läggning man har. Jag är ialla fall Bisexuell tills jag vet om jag enbart attraheras av tjejer eller om jag attraheras av killar också. Just nu är sex med killar helt ute ur bilden, men kan fortfarande bli kär i en kille :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

sisela
2014-07-08 17:25
#2

Inte medlem här men såg ditt inlägg. Jag har en kompis som gjorde så. Hon kom ut för mig och jag var så klart glad och stöttande. Några år senare började hon dejta killar och nu har hon man och barn. Först tänkte jag "hmm va?!", men vet du vad? Det har inte jag med att göra. Hon kanske är bi eller bara förälskad i just den tjejen som gjord att hon kom ut. Not my business ;) Jag har aldrig ens frågat henne om det.

Bunn
2014-07-08 21:05
#3

Hjärtligt tack för era svar! =)
Grejen är att jag vet inte ett dugg om den här personen. Vi har setts på bussen ett par gånger, lett åt varandra, gett varandra blickar, men aldrig liksom pratat med varandra annat än ett hej. Får inte personen ur mitt huvud och kan inte sluta tänka på den. Kanske aldrig får se den igen och om jag får det så vet jag inte heller vad jag ska göra eller säga

Upp till toppen
Annons: