Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1194 ggr
Cookio
2014-07-12 16:13

Ny här

Hej! 

Jag är ny här, vart medlem på iFokus länge med olika konton men detta är det enda som stannat. har aldrig vart medlem på ett liknande forum som HBT så allt är nytt 

Även jag känns.. ny :P 
Har just börjat ta till mig att jag är Bisexuell efter 7 års förnekelse. 
Men orkar inte förneka och gå och må dåligt och känna att det är massa fel på mig så tog mig tiden att verkligen försöka komma fram till sanningen. och som det ser ut är jag Bisexuell men ingen i min närhet vet och kommer dröja innan dom får det, om dom ens får det

Arsatazz hamsteruppfödning

Annons:
[Gudrun-Berit]
2014-07-12 16:26
#1

Vad kul med någon ny här! :-) Välkommen!

Cookio
2014-07-12 16:27
#2

#1 Tack :)

Arsatazz hamsteruppfödning

monstermash
2014-07-12 20:36
#3

Varmt välkommen hit! 🌺 Hoppas du finner styrkan att våga komma ut snart, du har tagit ett stort steg som vågar erkänna det för dig själv! 🤗

Jag är Sajtvärd här inne, så har du några funderingar är det bara att hojta till. Ser fram emot att se dig ute i diskussionerna med oss.

Cookio
2014-07-12 20:43
#4

#4  Tack :)
Ja får se när jag vågar berätta till folk. Har berättat för två vänner som jag rollspelar med på email. En hjälpte mig våga erkänna för mig själv, och en berättade jag rent spontant då jag kände att jag måste bara berätta för någon. Och hon accepterade direkt :) 

Har ju sambo och är ju det som är svårt med, att berätta för honom. Vet inte hur eller om eller något kring hur jag ska göra det.

Arsatazz hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: