Annons:
Etikettpridefestivaler
Läst 890 ggr
monstermash
2014-08-01 00:05

Stockholm pride

Några här inne som vart på Sthlm pride i år?

Annons:
Honestyisdead
2014-08-01 00:27
#1

Ska till sthlm imorgon. .blir kanske pride på lördag för att se vad det är.

Castiel.
2014-08-14 21:04
#2

Nej, men jag vill så gärna gå på en Pridefestival! Tycker att det var bra att TV3 var där och The Sims Sverige var också där!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

monstermash
2014-08-17 21:19
#3

#2 - Vad var det bra med att The Sims Sverige var där?

Castiel.
2014-08-18 09:26
#4

#3 - jag gillar The Sims Sverige och själva spelet Sims, så det är självklart att jag tycker att det var bra att dom var där och stöttade hela HBQT-festivalen.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

AilyAdams
2014-08-18 12:11
#5

#3 #4

OT:

Jag håller faktiskt med. Sims är ett helt fantastiskt spel när det kommer till HBT frågor. Simmar har länge kunnat gifta sig, myspysa, adoptera och visa sin kärlek offentligt för andra simmar utan att någon annan sim höjer på ögonbrynen.

Alla spel borde ha sådana inslag tycker jag. Ju mer folk utsätts för det, desto mindre sensation blir det när de stöter på det ute i det riktiga livet.

Och nej, jag har tyvärr inte möjlighet att resa till Stockholm. Men det finns mycket pride här i södern också. :)

 **************************
Heter det De eller Dem?

monstermash
2014-08-18 22:31
#6

Jag motsätter mig inte att dem var med, nästan alla är såklart välkomna på pride, jag var bara nyfiken över varför Hen tyckte det var bra! :)

Annons:
adan 34
2014-09-08 19:41
#7

jag var där det var sh""""t  kul och resten av dagen på Grönan 

/spelar sims och ja jag håller med

Upp till toppen
Annons: