Annons:
Etikettdiskriminering
Läst 1133 ggr
CupcakeGod
8/8/14, 6:53 PM

Vill kunna hålla killens hand....

*Sigh*

Jag vill kunna hålla min killes hand när vi är ute på stan… utan att behöva stå ut med folk ropa "Jävla bögar.", "Dö!!" och "Brinn i helvetet." i bakgrunden. 

Jag förstår inte. Saknar dessa människor empati? Vet de inte hur det känns?

Helst seriöst. Igår satt jag på balkongen mitt i natten och funderade på om jag någonsin kommer bli lycklig.

Annons:
monstermash
8/9/14, 1:46 PM
#1

Kram! 🌺

AilyAdams
8/9/14, 4:39 PM
#2

Det förstår jag att du vill kunna göra utan att får skällsord ropade efter er. Det är tråkigt att så många människor, ofta unga män, känner ett behov av att låta så mycket. 

Men lycka är jag alldeles säker på att du kan hitta ändå. Det sitter inte i att hålla någon i handen offentligt, även om det är en skön känsla att kunna.

Och ge inte upp. Nötter som dessa får inte vinna. Fortsätt hålla handen så länge det känns säkert. 

Kram ❤️

 **************************
Heter det De eller Dem?

adan 34
9/8/14, 7:45 PM
#3

det är tur att jag kan hålla mej för att svära nu blir så rysligt förbannad på sådant min lärare säger alltid att vi ska tänka en bit längre och tänk om det var du som inte fick hålla någons hand

TicTac
9/9/14, 1:41 AM
#4

Som #2 skriver: Lycka är inte att hålla någon i handen offentligt.

Sen kan jag hålla med om att det är förjävligt att så många ska lägga sig i hur andra väljer att leva. Jag har själv aldrig hållit min partner i handen offentligt på tex. stan, så jag kanske inte är rätt person att uttala mig här.

Men vem vet, kanske de som skriker skällsord önskar att de också vågade hålla kompisen i handen? 😉


You'll never walk alone

Upp till toppen
Annons: