Annons:
Etiketttrans
Läst 1604 ggr
[Tilleli]1
8/14/14, 11:49 PM

facebookgrupp?

Vet någon om det finns en grupp för transpersoner på Facebook?

eventuellt för alla inom HBTQ, men helst bara trans och queera personer

Annons:
Jenny49
8/17/14, 6:43 PM
#1

Hej Tilleli!

Jag har varit Transsexuell sen 06 och har typ haft FB konto minst lika länge, men har inte hört något om att det ska finnas någon särskild grupp för oss transpersoner. En del av mina vänner är transpersoner men ingen av dom har sagt något om det.  Men jag är inte helt hundra. Men hoppas du kan hitta någon här på forumet som vet mer än jag.

Lycka till, Puss och Kram

Jenny Gärdsell 

Skanetos_49@hotmail.se gardsell.se@gmail.com www.gardsell.se Södergatan 12a 275 75 Lövestad Skåne Sverige 076-779 57 43









monstermash
8/17/14, 9:10 PM
#2

Jag hittar ingen seriös facebookgrupp för transsexuella.

Däremot hittade jag följande för trans & queerpersoner, på engelska.

Queer Transgirls "Exclusive international network of transgender woman who are bisexual, pansexual or lesbian, looking for friendship, relationship or just information exchange."

Quuer Trans Safe Space "Hello and welcome to the Queer Trans Safe Space. This is a place for all trans identified persons, intersexed persons, and their partners to find safety, comfort, and support from those we are in the same boat."

monstermash
8/17/14, 9:16 PM
#3

Däremot finns det många HBTQ grupper: HBTQ vegetarianer, HBTQ-vänliga troende, nyktra HBTQ-personer. 

Grupper som inte har någon speciell nisch som de ovan har är bla: HBTQ, HBTQ Sweden, HBTQ Sverige, HBTQ-platsen för att endast välja ut de största grupperna.

Cim92
1/11/15, 11:07 PM
#4

FTX Diskussioner finns :)

Kostrådgivare och funktionsmedicinsk terapeut www.appetight.se

Sajtvärd för Funktionsmedicin

Bloggar om självhushåll på https://mednaturen.blogg.se och lägger upp bilder på instagram @Sandslattgard

horribleatnames
1/25/15, 12:47 PM
#5

Kanske är läge att starta en? :)

"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf

http://rangerkotesillustrations.tumblr.com/

monstermash
2/11/15, 1:04 PM
#6

Varför inte? Om intresset finns så skulle vi faktiskt kunna göra det!

Annons:
Upp till toppen
Annons: