Annons:
Etikettallmänt
Läst 597 ggr
[AnOnYm?]
2014-09-13 10:00

Tips?

Hej! Jag är Pansexuell. För några månader sedan så avslutade jag mitt "bästisförhållande". Förra sommaren så umgicks vi jättemycket, och i början på hösten. Sen så började jag tröttna på henne. Men sedan så firade vi nyårsafton tillsammans, och så tyckte jag om henne igen. Men så under våren så avslutade jag vänskapen. Hon tog det VÄLDIGT HÅRT. Anledningen till att jag avslutade vänskapen var att hon var avundsjuk och kontrollerande, nästan som om hon såg mig som hennes flickvän…. Och nu flera månader senare så skrev hon till mig att hon är Bisexuell. Hon skickar ca 15 meddelande per dag, hon skickar "pussemojis/😚" När vi var vänner så skickade hon aldrig "pussmunnar". Grejen är att jag gärna vill gå ut med henne. Men samtidigt så vet jag att hon kommer att bli helt "beroende av mig" och skriva till mig HELA TIDEN. Nu till min fråga: Ska jag fråga henne om hon vill gå ut med mig, och sen ta hand om hennes kontrollbehov och sätta en tydlig markering att hon inte kan kontrollera mig, eller ska jag strunta i det pga framtida problem? Tack på förhand!

Annons:
Aleya
2014-09-13 10:05
#1

Skit i henne. Varför slösa energi?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

adan 34
2014-09-13 13:59
#2

OM hon kan ändra sej? varför inte ?

Upp till toppen
Annons: