Annons:
Etiketterorganisationerevenemang
Läst 932 ggr
Fialialej
2014-10-21 10:38

Vi behöver DIN berättelse!

Hej! Hoppas att det är ok att jag postar detta här. :)

Jag arbetar med ett skolprojekt som heter NORMFABRIKEN. Vi har fått i uppdrag från Världskulturmuseet i Göteborg, att samla in föremål och starka berättelser till den normkreativa/normkritiska utställningen "Playground" som premiärvisas i mars 2015.

För att få lite hum om utställningen, gå in på http://www.unstraight.org/

Jag undrar om några av er här  är intresserade av att dela med sig av sina tankar, erfarenheter och berättelser till vårt projekt. Det går jättebra att vara anonym och personuppgifter hanteras naturligtvis enligt konstens alla regler.

Det finns en del att berätta om detta, men jag tänker att det kanske är enklast om DU som är intresserad av att vara med eller vill veta mer, hör av dig till mig via mail så talar vi vidare där.

sofia_lindahl14@kulturverkstan.net

Tack!

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
monstermash
2014-10-21 17:43
#1

I fortsättningen skulle jag uppskatta om ni dubbelkollade med mig innan ni lägger upp sådana här projekt.  

/Sajtvärd

Denna kommentar har tagits bort.
Fialialej
2014-10-21 19:51
#3

Ta bort om du inte tycker att det passar! Antog att eftersom det finns en kategori som heter evenemang och organisationer, att det skulle postas där. Men det är såklart upp till er. :)

"På natten är alla katter svarta"

monstermash
2014-10-23 01:54
#4

Det får ligga kvar. Jag sa att jag i fortsättningen vill bli tillfrågad först. Det räcker liksom inte att bara skriva "ta bort om det inte passar", bättre att visa respekt och faktiskt fråga då. 

Men som sagt, ingen fara. Det får ligga kvar.

Upp till toppen
Annons: