Annons:
Etiketthbtq-i-media
Läst 854 ggr
Castiel.
11/9/14, 12:14 PM

Dödshot mot Idol-Fanny

Nu på senaste tiden så har Fanny från Idol fått väldigt mycket dödshot för att hon är homosexuell och ser mer ut som en kille än en tjej. 

Här är artikeln:

http://www.expressen.se/noje/grova-hot-mot-fanny-det-brutalaste-jag-last/

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
[Nampheet]
11/9/14, 12:18 PM
#1

Det är helt sjukt 🤮

AilyAdams
11/10/14, 8:58 AM
#2

Det är mystiskt hur människor reagerar på saker som inte har något med dem själva att göra för fem öre. 

Och min favorit: "Gud kommer att straffa dig" - Men lämna det åt Gud då, för annars kommer det nog finnas straff att utfärda även åt dem, om de inte är försiktiga.

 **************************
Heter det De eller Dem?

PennyScarlett
11/10/14, 1:17 PM
#3

Jag blir så jävla ledsen när jag läser sånt här. Vi lever ändå i ett sånt öppet land där "avvikande" sexualiteter blir mer och mer socialt accepterat. När jag gick i skolan så blev man matad med hur viktigt det är att vara accepterande överför varandra och det kom transvestiter och homosexuella till skolan och hade föreläsningar och RFSU var ute hos oss åtminstone en gång om året och pratade om sånt här, enda upp till gymnasiet! 

Vi blir så inpräntade idag att det är OKEJ att vara den man är och ändå så förekommer sådant här fortfarande?! Jag lider något fruktansvärt med Fanny och Ludvig (båda är dessutom mina idolfavoriter). Det måste vara fruktansvärt att vara så hatad av folk som inte ens vet vem man är. 

Dom är dessutom dödssnygga båda två ^^

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Rebornbabyn
11/26/14, 3:26 PM
#4

Blir också ledsen, Fanny är ju den snyggaste jag har sett! :-)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Upp till toppen
Annons: