Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1384 ggr
Wony
2015-01-01 11:58

Nyår - hur firade ni?

Hur var ditt nyårsfirande? Lungt och stilla eller kanske fullt party? 

Själv hade vi firande med ett par grannar. Åt lite god mat, släppte upp sådana där papperslyktor vid tolvslaget, lyssnade på bra musik och hade allmänt trevligt.

Annons:
Fridaaaa
2015-01-01 11:59
#1

Var lugn. Jag är sjuk så jag var hemma med djuren och sambon var några timmar borta hos sin mamma med familj och så 🙂

*edit* trodde det var en annan sida aja gör inget xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[WiresInABox]
2015-01-01 13:08
#2

Lugnt, som alltid då jag inte festar.

Var hemma hos föräldrarna, min ena syster var där också. Jag och min syster åt hemmagjord vegetarisk sushi, mina föräldrar åt plankstek. Vi höll på lite med vårt eget. Slappade lite vid TV:n. Vi tolvslaget drack vi varsitt glas bubbel. Det var som en vanlig kväll men med lite guldkant.

Nyårs"firande" för mig är i första hand reflektion och eftertanke över året som varit samt att sätta upp mål, drömmar och planer inför året som kommer. Brukar följa den här guiden: http://livskonstnar.kreativinsikt.se/category/kickstart2013/ Brukar göra bakåtblickandet på nyårsafton och framåtblickandet under de första dagarna i januari.

Zaphix
2015-01-01 22:51
#3

Var på fest med nära vänner, drack vin och rökte cigarr. En riktigt fin kväll!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

monstermash
2015-01-02 19:42
#4

God fortsättning!! 🌺🍸🎈

#0 Fint initiativ att släppa upp papperslyktor istället för fyverkerier! ✨

Personligen var jag bortrest, blev en lugn nyår med pojkvännen :)

Vyer
2015-01-02 20:09
#5

Jag firade med min "extended family" - partner, partners partner och partners partners partner 😃 + några bekanta.


Skogsmongot
2015-01-02 23:50
#6

Jag brukar fira lugnt med min familj och lite smällare. Men detta nyår firade jag med mina närmaste kompisar i en husvagn med lite brädspel och alkohol. På tolvslaget släppte vi iväg några rislyktor, supertrevlig natt! 🙂

Annons:
Wony
2015-01-03 19:25
#7

#4 Ja, det fanns ett par raketer kvar från förra året som fick åka upp också, men annars hade vi i sällskapet papperlyktor med träpinnar (absolut inte metall, det gör stor skada!) som var jättefina.

Köpte dock inga raketer eller så i år, mest för att vi inte tänkte på det, men även för att vi kände för ett lite lugnare nyår på nått sätt.

TicTac
2015-01-07 06:46
#8

Vi var hemma ensamma och hade det lugnt och skönt. Kollade in fyverkerierna genom köksfönstret. 🍸


You'll never walk alone

Upp till toppen
Annons: