Annons:
Etikettallmänt
Läst 902 ggr
Hanna som har en hamster

Hur taar man bort sitt eget inlägg?

Titeln säger allt

Annons:
thea_thea
1/7/15, 5:09 PM
#1

Det går inte. Skriv till sajtvärden eller Medarbetare och fråga om dom kan ta bort det. Men om det var mindre än en timme sedan du postade kan du redigera det. Klicka på hantera och ta bort all text.

Hanna som har en hamster
#2

hur? hur redigerar man?

MoaL
1/7/15, 5:11 PM
#3

Det går tyvärr inte, det måste sajtvärd/medarbetare på aktuell sajt göra. Om du däremot har skrivit det inom en timme så kan du redigera inlägget, och om du vill så kan du ju då radera allt i inlägget du har skrivit och ändra det på så vis. Om du vill få bort innehållet så fort om möjligt menar jag. 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MoaL
1/7/15, 5:11 PM
#4

Håll pilen över ditt inlägg, så dyker det upp "Hantera" och "Anmäl" i höger hörn av inlägget. 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

monstermash
1/7/15, 5:12 PM
#5

Tja, det här funkar väl rätt bra?

I vanliga fall hade jag raderat ditt inlägg om det står i inlägget att det ska raderas, men det känns lite oförskämt när du frågar hur man ska göra. 😉

#2 - Håll muspekaren över inlägget du vill redigera (gäller endast dina), så kommer det upp "Hantera" - klicka där, så kan du radera/ändra innehållet. Detta gäller dock bara 1 h efter publicering.

Zakaraa
1/7/15, 5:17 PM
#6

#5 Hur kan det vara oförskämt att fråga? 🤔

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
monstermash
1/7/15, 5:22 PM
#7

#6 - Det skrev jag inte, läs igen. :)

Zakaraa
1/7/15, 5:26 PM
#8

#7 Läser men kan inte få det till något annat
Citerar;
"I vanliga fall hade jag raderat ditt inlägg om det står i inlägget att det ska raderas, men det känns lite oförskämt när du frågar hur man ska göraBlinkar"

Vad är det jag missar?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

monstermash
1/7/15, 5:28 PM
#9

Tja, halva meningen…

"I vanliga fall hade jag raderat ditt inlägg om det står i inlägget att det ska raderas,men det känns lite oförskämt när du frågar hur man ska göra."

Zakaraa
1/7/15, 5:32 PM
#10

#9 Undrar fortfarande dock varför det skulle ses som oförskämt att fråga, för det är precis det du skrivit. Missar inte första delen av meningen (jag tog ju med det i citatet) men den förändrar ju inte innebörden av andra raden.

Förstår inte hur det kan vara oförskämt att fråga när man inte vet, hur ska man annars lära sig? Och hur förändrar första delen av meningen innebörden av den andra?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

monstermash
1/7/15, 5:46 PM
#11

Tydligare än såhär kan jag inte vara: 

Jag hade raderat inlägget om TS hade skrivit som TS gör! Men eftersom frågan är hur man tar bort ett inlägg, så tar jag inte bort inlägget, eftersom det vore oförskämt av mig att ta bort inlägget!

Zakaraa
1/7/15, 5:51 PM
#12

#11 Ah, den oförskämda delen var riktad mot dig själv. Då är jag med på notorna 👍

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

monstermash
1/7/15, 5:56 PM
#13

Inte lätt alltid. 😃

Annons:
Zakaraa
1/7/15, 6:14 PM
#14

#13 Haha nä, det är intressant det där med skrift. En mening kan ha massa olika innebörder beroende på Vem och Hur man läser (inte så konstigt att det kan bli ett väldans liv på forum pga ett så litet problem, haha)
Ska lämna OT nu :) Sorry att jag klämde mig in 😃

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

monstermash
1/8/15, 12:47 PM
#15

#14 - Nej då, det är ingen fara! Du är så välkommen här :)

Upp till toppen
Annons: