Annons:
Etiketthbtq-utomlands
Läst 1459 ggr
Huygens
1/9/15, 4:28 PM

Ryssland förbjuder transpersoner köra bil

Ryssland förbjuder transpersoner, exhibitionister och fetishister att köra bil, då dessa grupper av myndigheterna bedöms lida av mental störning.

Annons:
ChristineL
1/9/15, 4:30 PM
#1

Ja, men det känns ju… Vettigt? 🤔

Stephanie
1/9/15, 4:31 PM
#2

Haha, jag såg den där på Facebook idag. Satt och slöläste bara och scrollade vidare. Sen stannade jag till och bara "vänta, va…?". 😃 Får vilka personer som helst styra ett land!?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Niklas
1/9/15, 4:31 PM
#3

De har tyvärr inte riktigt kommit ikapp där.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Huygens
1/9/15, 4:33 PM
#4

Det är obegripligt vad Rysslands ledning vill åstadkomma. Jag tror det här kan slå tillbaka mot ledningen, då omvärlden trots allt är tillgänglig för dom flesta via nätet.

VildaVittra
1/9/15, 4:38 PM
#5

Kan dom inte förbjuda idioter i landets styrelse istället? Känns som det skulle vara en mer produktiv lag som får landet att upptäcka vilket årtusende vi är i.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Wony
1/9/15, 4:58 PM
#6

Jisses. Man undrar ju när det ska vända och situationen förbättras, för som det är nu verkar det ju gå rakt utför i Ryssland. 🤔

Annons:
AilyAdams
1/9/15, 7:47 PM
#7

Okej alla, våga inte tänka annat än vanilla sex. Risken finns annars att ni har en psykisk störning.

*Sätter mig innanför ytterdörren och inväntar männen i vita rockar*

Jag blir så trött…

 **************************
Heter det De eller Dem?

VildaVittra
1/9/15, 7:51 PM
#8

#7 Hur gör dom med folk som är asexuella? Det borde ju klassas som en störning det med enligt deras premisser. Så se till att ha ett aktivt heterosexuellt sexliv, annars..? 

Hur ska dom kolla upp sånt? Ska man skicka in intyg om att man haft sex den senaste månaden eller?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

AilyAdams
1/9/15, 8:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#8 Hehe… Jag skulle nog säga att frågan  om hur du haft sex är viktigare än om du haft det alls…  Allt annat än missionären med någon av motsatt kön är nog snart förbjudet i det vackra Ryssland. 😃

Bildkälla: http://www.stockvault.net/photo/139174/ladybugs-mating

 **************************
Heter det De eller Dem?

TicTac
1/10/15, 1:26 AM
#10

Meh… Så att vara bög är inte en psykisk störning än? Känns tryggt… 🤪


You'll never walk alone

molnflygare
1/10/15, 9:51 PM
#11

Känner nästan för att åka till Ryssland för att åka lite bil. Bara för att, liksom.

Kadoor
1/11/15, 11:00 AM
#12

Alltså det är 2015.. Vad f*n är det som händer med vår värld egentligen…?

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: