Annons:
Etikettallmänt
Läst 818 ggr
[Förvirrad77]
2015-01-18 15:52

Sambo med man men förälskad i annan kvinna

Bara måste skriva av mig lite…

Känner mig totalt förvirrad. Har sambo sedan många år och är småbarnsmamma. Relationen till min sambo har inte vart bra på länge. Han är världens bästa pappa men mellan oss känns det mer som att vi är ihop för att det är bekvämt och tryggt.

Jag har alltid dragits till män även om jag länge varit av åsikten att det är personen man blir attraherad av och inte "könet".

Eter en längre tids tomhetskänsla började så en ny tjej på jobbet och något hände i mig första gången våra blickar möttes.  Sedan dess har jag svårt att släppa tanken på henne. Har svårt att styra mina egna känslor då jag bara vill vara nära henne hela tiden. Tänker på och är orolig för att andra ska märka och vet inte om hon själv har märkt eller förstått. Vi har pratat en del och på sätt och vis känns det som att vi känt varandra en längre tid även om det bara gått ett på månader. Hon har också förhållande sedan länge, med en kvinna.  

Vad fasen ska jag ta mig till? Kanske det går över… Har dåligt samvete även om inget hänt och samtidigt är det fantastiskt med alla dessa känslor, och alla fjärilar i magen. Känner mig som femton igen!

Annons:
fruktgumman
2015-01-18 16:10
#1

Eftersom ni båda har förhållanden på var sitt håll så ska du nog inte göra något annat än att vara hennes kollega. Men prata med din sambo om hur ni ska ha det om ni ska fortsätta ihop då det inte är bra mellan er skriver du.

Upp till toppen
Annons: