Annons:
Etiketttrans
Läst 810 ggr
crimson
1/21/15, 10:26 PM

Ilska i samband med T?

Började för 2 månader sedan på testosteron, har sedan dess märkt att jag är betydligt mer lättirriterad än tidigare. Har någon annan upplevt det? Hur hanterade ni det i så fall? Det brukar lugna sig i slutet av månaden när kroppen vant sig, men sen är det dags att höja dosen och då är man lika lättretad igen.

Har gjort mitt bästa för att kontrollera det och inte låta det gå ut över min fantastiska flickvän eller våra hundar, men det är så jävla svårt när man blir så förjävla arg att man inte vet vad man ska ta sig till. Försöker med den gamla godingen "räkna till 10" men jag räknar till typ 2 och sen får jag ett nytt utbrott eftersom man en känner sig så jävla dum när man står där och räknar.

Innan testosteron gick jag på hormonstoppande som injicerades en gång i månaden, då hade jag inte dessa problem så det är helt klart relaterat till hormonerna.

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

Annons:
Cahira
1/21/15, 10:29 PM
#1

Hört många som går igenom samma sak, speciellt i början. Se om du kan hitta ett utlopp, typ gymma. Få ut energin.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

crimson
1/21/15, 10:36 PM
#2

Jag skulle gärna börja gymma, men är nyopererad så får inte anstränga mig så mycket, dessutom har jag 0 inkomst och har därmed ej råd med gymkort… Planerar att börja springa så snart en kan vistas utomhus utom att halka och slå ihjäl sig.

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

Cahira
1/21/15, 10:47 PM
#3

Ah… då får du se om du kan ha en sån där squeezeball som du kan klämma på när ilskan kommer, eller slå på kuddar.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

crimson
1/21/15, 11:32 PM
#4

jo, på senaste tiden har jag kört på förnekelse, "NEJ JAG ÄR INTE ARG!!!", haha. Slå saker brukar funka, det borde jag nog göra. Tack så mycket för tipsen!

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

Cahira
1/21/15, 11:50 PM
#5

Om du spelar spel så finns det typ street fighter och mortal combat och liknande som man kan få ut lite aggressioner med. XD

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

crimson
1/22/15, 3:52 PM
#6

Har spelat en del L4D2, men jag är så jävla dålig på det så det fick motsatt effekt, haha! :') dålig förlorare 4 life

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

Annons:
Upp till toppen
Annons: