Annons:
Etiketttrans
Läst 744 ggr
[VGN]
2015-03-12 14:06

En inre längtan

Jag vill bara skriva av mig lite…
Just nu känner jag mig inte motiverad till något känns det som. Jag testar att göra något och det ger mig inte någon tillfredställelse. Jag känner knappt för att träffa någon och min aptit är sämre. 

Det känns som att jag inte bryr mig om något. Jag mår inte dåligt och samtidigt känns det som att något är fel eller att något fattas. Bara frustrationen i sig att jag inte vet vad jag känner gör mig lite ledsen. Just nu känns det som att jag varken vill leva eller dö 🤔Allt detta känns så himla märkligt…

Det enda jag är säker på just nu är att jag längtar sååå mycket efter att få hormonbehandling, röstträning m.m. Så jobbigt att en så stor del av ens karaktär är instängd. Jag längtar så mycket efter att använda vissa kläder, jag längtar så mycket efter att ändra mitt juridiska namn m.m. Det är jobbigt att inte kunna göra vissa saker eftersom en känner stora krav på att passera. Det är väldigt jobbigt att gå runt och vara avundsjuk och i den mån att en tom tänker elaka tankar om andra 😕

Annons:
Anonym
Anonym
2015-04-01 23:14
#1

❤️

Det kommer. Klen tröst just nu kanske :( , men en dag är du där och du får börja känna dig hemma i dig själv! :) ☀️

Vackert leende på din avatarbild! Är det du som är så söt?

Skickar en stor varm kram till dig! ❤️🌈

[VGN]
2015-04-02 14:54
#2

#1 Åh, jaaa. Jag längtar! Tack så mycket 🌺 Ja, det är jag på bilden 😊

monstermash
2015-04-11 12:53
#3

Kram på dig!

Det kommer med tiden ska du se. 🤗❤️

[VGN]
2015-04-11 17:55
#4

#3 Jag hoppas det och snart. Tack så mycket 🤗🌺

Tjeja
2015-04-11 19:07
#5

❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[VGN]
2015-04-13 03:42
#6

Tack till er som stöttar mig ❤️ Det uppskattas verkligen och speciellt nu när det är kaos

Annons:
Upp till toppen
Annons: