Annons:
Etikettallmänt
Läst 1419 ggr
Evelina!
2015-04-28 19:43

Är jag lesbisk?

Har länge vetat om att jag är attraherad av tjejer, men har av praktiska skäl mest haft killar som partners. Det har funkat jättebra rent emotionellt även fast jag hela tiden känt att någonting saknats, som i ett pussel där det fattas en bit. 

Nu har jag varit singel i snart två månader och det känns verkligen helt okej. Dock har jag börjat fundera mycket på min läggning och kommit fram till att jag nog är homosexuell ändå. Eller tänker jag bara så för att jag blivit dumpad (för det blev jag sist) av en kille och inte vill ha med dem att göra i fortsättningen?

De gånger jag varit med tjejer har jag känt mig "hel" och attraktionen har varit såväl psykisk som fysisk och inte bara psykisk som med killarna.

Och sen undrar jag var man träffar på likasinnade? Finns det någon tjej här som vill prata är jag gärna till hands.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Evelina!
2015-05-03 17:59
#1

Är medlem på Qruiser, men känns bara som att det är killar där. Finns det verkligen ingen för mig därute?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

horribleatnames
2015-05-03 18:02
#2

Tyvärr är det mest bara karlar på qruiser. Tyvärr vet jag inte vad det finns för andra möjligheter att träffa likasinnade. Hoppas du hittar nån! 🙂

"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf

http://rangerkotesillustrations.tumblr.com/

Cochon
2015-05-07 17:54
#3

#1 Känner som du, det är helt värdelöst på qruiser och har ingen aning om var man liksom "letar" brudar. 😍

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Evelina!
2015-05-07 19:07
#4

#3 Skickat ett PM till dig, Cochon!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Cochon
2015-05-08 21:02
#5

#4 Oh! Post! ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Kadoor
2015-05-18 00:12
#6

Träffade mitt ex via skolan, men känns som om det var en slump eller vad man säger, känns inte som att jag kommer hitta en ny tjej lika "lätt".. Sen var hon rätt öppen med sin läggning så det var lite lättare att ta initiativ. Vet faktiskt inte vart man kan "leta"..
RFSL ungdom brukar ju ha aktiviteter vet jag, på de olika ställena där de finns. Annars har jag ingen aning faktiskt.. Jag menar, någonstans måste det ju finnas, frågan är bara vart.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Slippy
2015-06-09 23:21
#7

Om det är någon annan som är ute i samma ärende så finns jag (kvinna, 23). Skicka ett PM så kan vi maila.

miillaa
2015-06-17 12:35
#8

Finns en hel del tjejer/kvinnor på qx också. Gäller bara att hitta dem. Finns sökfunktion där man kan kryssa i att man bara vill söka på tjejer till exempel. Annars finns det grupper på Facebook man kan bli medlem i, som är helt slutna så om ni skulle skriva eller kommentera något så syns det bara för andra medlemmar. Jag är medlem i LBGT Sweden och GaysInSweden :) Lycka till!

Upp till toppen
Annons: