Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4583 ggr
Anonym
Anonym
2015-05-22 07:19

Gillar blöjor

Jag är en kvinna på 38 år som gillar att använda blöjor. Jag använder visserligen barnblöjor, men använder de största storlekarna som jag kan hitta bara för att jag inte kan köpa blöjor för vuxna. Det kan man nämligen inte göra om man inte har medicinska behov för det som till exempel urinläckage eller brunläckage. Ibland händer det att jag onanerar och då masserar jag och trycker på området rumt klitoris, men jag tycker att det känns skönare att massera utanpå blöjan. Jag gillar inte att pilla rakt in i slidan. Det är mycket möjligt att det här är lite udda, men jag trivs med det och utanpå kläderna finns det inte en människa som kan se att jag har blöja på mig.

Jag har sett videos och liknande där vuxna människor har haft blöja på sig och där verkar det som att blöjan verkligen ska synas, men det tycker jag är att gå till överdrift. Jag har inte för avsikt att fråga om detta är normalt eller inte eftersom alla är vi olika som människor och tycker om olika saker.

Annons:
Aleya
2015-05-22 07:40
#1

Detta har varit på tapeten tidigare. Dock förstår jag inte riktigt vad en fetisch har att göra med hbt. Men om det funkar för dig så kör på.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2015-05-22 07:53
#2

Du har FORTFARANDE FEL.   Du KAN köpa vuxenblöjor utan att ha problem. 

Jag köpte tex till min farmor, utan recept eller intyg. Så lägg ner struntsnacket. 

För övrigt är det definitivt FÖR MYCKET INFO.  Du är inte anonym eftersom du redan delat detta med ditt nick. Du måste tänka dig för!

monstermash
2015-05-22 14:12
#3

Härligt att du har hittat en fetisch som passar dig.

Men eftersom fetischer inte har någonting med HBT att göra så låser jag tråden!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: