Annons:
Etiketttrans
Läst 651 ggr
Razberry
6/25/15, 10:57 PM

Det här med binding

Som det är nu använder jag sport bh och en stor t-shirt.
Problemet är bara att det syns att man har sport bh,  inte så kul 😕
Det blir ju inte helt platt heller, hur ska en göra? 🤔

Annons:
Yehet121
6/26/15, 12:40 AM
#1

Det bästa är att köpa en binder, men har man inte råd så kan man göra en binder själv(vet inte hur man gör). Men vad du än gör, bind inte med gasbinda eller tejp eller något sånt, det skadar kroppen!

monstermash
6/26/15, 4:23 PM
#2

Jag hade rått dig att köpa en binder, och precis som #1 avstå gasbinda och tejp.

Razberry
6/26/15, 4:44 PM
#3

Har tyvärr inte den ekonomin, har också hört att det blir väldigt varmt på sommaren

[sugar-pie-sparkles]
6/26/15, 9:32 PM
#4

Been there, done that – enough said! Det enda jag kan tänka på är att gå till en textilaffär och se om de har något liknande "binder-tyg" och försöka sy en själv alternativt be någon hjälpa dig att sy en? Hoppas det löser sig :--)

Razberry
6/26/15, 11:27 PM
#5

Funderar på att ha en "musceltank" mellan sport-bhn och t-shirten.
Typ en sån här: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB18RXlIXXXXXXjXXXXq6xXFXXXe/Mens-Muscle-font-b-Tanks-b-font-Euro-size-Sons-of-Anarchy-font-b-California-b.jpg
Tror ni det syns att man har sport bh då?
Asså jag menar vid axlarna typ?

Salish
6/29/15, 12:08 AM
#6

Det går tyvärr inte att bli helt platt utan en binder, är jag rädd.  Att ha ett linne mellan sport-bhn och t-shirten kommer antagligen bli varmare än att bara ha en binder under. Det finns dock DIY-binders att göra själv, såg en beskrivning på tumblr alldeles nyss, som du kan använda tills du har råd att köpa en riktig.  Här har du en beskrivning: http://lowspark13.tumblr.com/post/122707976346/the-devils-dandy-emaciatinq

Annons:
Razberry
6/30/15, 1:16 AM
#7

Tack för alla svar. 🙂
Ska prova göra en egen binder, annars får det bli en riktigt när skolan kommer igång och studiebidraget kommer in på kontot.

Wony
6/30/15, 2:51 PM
#8

Jag kan varmt rekommendera en riktig binder, de brukar vara av bra kvalitet och säkra om man följer storlekarna som man ska. 🙂

Har själv binders från Underworks som kostade kanske kring 30-35 dollar. De är jag jättenöjd med.

Upp till toppen
Annons: