Annons:
Etiketttrans
Läst 622 ggr
WolfLady
2015-09-19 13:08

Nygammal medlem

Hejhej 🙂

Jag har under en tid varit inaktiv på iFokus och är tillbaka nu. Denna gång med nytt konto m.m. För er som jag "pratade" med då kände mig som VGN. Jag gick med HBT iFokus eftersom jag är Transsexuell.  Jag vill berätta att jag för några dagar sedan började min utredning 😃

Det har hänt en del sen det att jag gick ur iFokus. Jag har varit med i tidningen för att uppmärksamma Stonewall och Pride, ställt upp i en modevisning, påbörjat hårborttagning i ansiktet, använder bara "tjejkläder" på heltid m.m 😊🌺

Vänliga hälsningar, Alexandra

Annons:
Yehet121
2015-09-19 13:15
#1

Vad kul att du är tillbaka :) Grattis till att ha börjat din utredning! :D Jag är själv FtM och ska snart börja min utredning :)

Tjeja
2015-09-19 13:18
#2

Hejsan! Känner inte dig sedan förut men vill hälsa dig välkommen tillbaka i alla fall :-)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

monstermash
2015-09-19 13:19
#3

Hej! 

Vad roligt att du har kommit tillbaka, och att du hunnit med så mycket roligt sedan sist, starkt jobbat! Välkommen återigen! 🌺

Du får hemskt gärna uppdatera oss här inne med hur det går under din utredning, om du vill dela med dig av det! 

Det har ju kommit en hel del nytt på iFokus på sista tiden så om du har några frågor är det bara att skicka iväg ett PM eller skriva på forumet! :)

WolfLady
2015-09-19 13:26
#4

Tack, tack, tack allihopa ^_^

Upp till toppen
Annons: