Annons:
Etiketttrans
Läst 866 ggr
WolfLady
2015-09-23 22:45

Nu börjar det rulla på

Nu börjar det rulla på känner jag! Har fått hem papper så att jag kan gå för att testa mig på vårdcentralen för att kolla bland annat blodvärden och hormonnivåer.

I början av oktober är det dags igen för hårborttagning i ansiktet med Nd:YAG-laser.  Det blir 4:e behandlingen och jag kommer antagligen behöva minst 2till.  Jag både längtar - och inte. Så kul när håren trillar av dock långt ifrån kul med smärtan 🤪🤐

Mot slutet av oktober ska jag träffa min case manager och börja basutredning samt psykosocial utredning.  Gudars, detta börjar bli oerhört spännande! Jag har börjat räkna ned tills jag kan börja med hormoner 😃😊

Annons:
Aleya
2015-09-27 18:30
#1

Vad kul att höra. 🙂
Du får gärna berätta hur det går och jag hoppas att det går bara prima för dig. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

WolfLady
2015-09-27 19:33
#2

#1 Tackar 😃

WolfLady
2015-09-28 09:37
#3

I survived 🥵Var till vårdcentralen  imorse och tog blodprov. Det var lite läskigt må jag säga. De fyllde flera rör 🤦‍♂️

WolfLady
2015-10-06 17:22
#4

Idag fick jag min 4:e hårborttagning med laser. Det jag blev förvånad över är att hakpartiet inte gjorde lika ont som det brukar och överläppen gjorde inte alls ont den här gången 😃Tanken är att jag ska få 2-4 behandlingar till, huga!

När allting är klart ska jag försöka lägga upp före - och efter bilder 🙂

Aleya
2015-10-06 17:22
#5

#4 väntar och längtar. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

WolfLady
2015-10-06 17:26
#6

#5 Det kommer dröja några månader. Fast vem vet, det kanske går fort från och med nu 🤪Jag funderar på om jag vid ett senare tillfälle ska få hårborttagning med laser på benen (lår och underben). Först ska jag se vad hormoner gör för det kanske inte behövs mer efter HRT.

Annons:
Upp till toppen
Annons: