Annons:
Etikett17-hbt-ifokus
Läst 942 ggr
monstermash
2015-10-04 17:38

Hur hittade du till HBTQ iFokus?

Ja, som sagt, hur hittade Du hit? 😊

Annons:
WolfLady
2015-10-04 22:14
#1

Blev bara naturligt att gå med när jag först insåg att jag är mer än hetero och sedan blev det solklart när jag kom fram till att jag är trans 😃

TatsuOni
2015-10-05 09:01
#2

Svarade annan iFokus sajt, men det stämmer inte helt. Blev medlem på en annan ifokussajt först och när jag sedan kollade igenom vad det mer fanns för sajter så hittade jag hit🙂


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Tjeja
2015-10-06 16:28
#3

Tror jag letade efter en pride eller hbtq- site här på i fokus någon gång för länge sedan och hittade hit.

Hade jag inte letat då hade jag antagligen hittat hit via någon annan ifokus-sida när jag själv blev medlem på iFokus. Men den här sidan bidrog till att jag faktiskt skaffade en ifokus-profil så jag kunde bli medlem på siter här. 🙂

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

monstermash
2015-10-06 17:10
#4

#3 Vad roligt att höra :) Har man väl hittat till iFokus öht så täcker det ju i stort sett allt man kan vilja diskutera sedan ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Loris M
2015-10-06 17:53
#6

Jag tittar ofta in här, även om jag sällan skriver. Mest för att jag inte har något att bidra med. Jag tittar in mest i syfte att lära mig mer eftersom jag undervisar vuxna. Men också för att jag tycker att det här ett viktigt ämne och för att jag engagerar mig alltid och brinner för frågor som gäller jämställdhet och jämlikhet. Oavsett om det gäller människor med invandrarbakgrund, barn i behov av särskilt stöd eller HBTQ personer. Med andra ord alla som avviker från normen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: