Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1232 ggr
Ravynsfair
10/19/15, 8:27 PM

Medarbetarpresentation: Ravynsfair

Hej allihopa, jag heter Sanna och är ny medis här på HBT.ifokus. 🌈

Mitt pronomen är Hen, jag är intergender och Pan samt Demi-sexuell.

Är full med ”I don't give a fuck” attityd gällande samhällsnormer och är som person väldigt öppen och tolerant.

Intressen är friluftsliv, teckna, hundträning, att baka, fika och klura på livet både enkla och svåra gåtor.
Att diskutera sexualitet och könstillhörighet är något jag också finner väldigt intressant.

I övrigt studerar jag på distans, läser upp mina gymnasiebetyg via Folkhögskola vilket är både kul, jobbigt och lärorikt.
Valet av distansstudier beror helt på min Fibromyalgi som ofta sätter käppar i mina hjul.

Vad gör jag här på HBT.ifokus?

Förra året bestämde jag mig för att börja må bra, hitta nya vänner, inspiration till livet och ja, energi till att orka kämpa vidare med det som tynger mig då jag tidigare lidit av djup depression, självskadebeteende och utmattningssyndrom som triggats av många negativa faktorer i mitt liv.

Vill omfamna mig av det positiva i livet numera.

Jag har erfarenheter av alla möjliga situationer livet bland annat:
*Att växa upp i en både tolerant och intolerant släkt gällande sexuell läggning.
*Våldsamma förhållanden med bland annat extrem svartsjuka som grund.
*Att leva med AS, ADD, Fibromyalgi och hur det påverkar ens förhållanden.
*Alkoholproblem inom familj och vänner.
*Förhållanden med både män, kvinnor, trans och nongender.

Känner att jag därför kan agera som hjälpande hand här.
Ska göra mitt absoluta bästa! 

Du som läser skall absolut inte tveka på att skicka iväg en rad till mig om du känner att du har behov av att prata med någon, stort som litet problem.🌺

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Annons:
monstermash
10/24/15, 5:21 PM
#1

Välkommen!

Ser fram emot ett samarbete med dig. :)

Upp till toppen
Annons: