Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 1626 ggr
[Honesta Amore]
2015-11-03 23:32

Dom kastade sten å pinnar efter mig.

Så jag har bara varit i förhållanden med killar, men jag har haft känslor mer för tjejer. Lägger sällan märket till killar om jag är ute, lägger märke mer till tjejer å deras leenden eller hur dom rör sig. Hur deras skratt låter osv.  Min första kärlek var en tjej. Hon hade långt brunt lockigt hår, bruna ögon med lite gult i å fräknar över näsan. När hon skrattade riktigt högt så lät hon som en gris vilket jag älskade. Jag visste då att jag var kär i henne för pojkarna intresserade mig inte. Vi brukade pussas ibland men tror nog att det betydde mer för mig än för henne. En dag ville hon inte pussas då hon tydligt gillade killar å jag blev lite förvirrad. ( Jag var inte gammal när detta hände kanske runt 10 år) Jag sa att jag älskade henne som en pojke gillar en flicka för jag visste inte hur jag skulle förklara mina känslor då. Hon blev rädd sprang iväg. Nästa dag så hade våra tjej kompisar fått reda på vad jag hade sagt av henne. Dom skrek glåp ord efter mig å kastade sten å pinnar efter mig. Jag sprang hem å var jätte ledsen men jag berättade inte detta för någon. Jag har haft känslor för tjejer efter det men har bara skjutit undan dom, övertalat mig att det är inbillning. Å har försökt att bara vara med killar, men när jag sitter å fantiserar om tjejer tänker på tjejer å ja allt handlar i stort sätt om tjejer. Så har inte mina förhållanden funkat, jag har älskat dom för dom personerna dom är men aldrig mer än så. Nu efter jag har varit med om en del det senaste halv året så är jag såå förvirrad å rädd. För jag vet att jag inte är straight. Men vad är jag?  Är så rädd att ens veta sanningen men får ångest av att inte veta. Så många tankar så många inre diskussioner. Vad ska jag göra? Jag har ingen att prata med och det gör mig ärligt talat lite galen.

Annons:
Tjeja
2015-11-03 23:58
#1

Stor Kram till dig TS! 

#1 Du kan göra är att göra precis som du gör nu, börja erkänna för dig själv och berätta om det för personer du litar på eller i sammanhang där du känner dig trygg. Forum som detta kan vara en start att börja erkänna för sig själv och få bolla sina tankar. Sedan finns det ju andra forum också för alla inom "regnbågsspektrum" där du kan börja med att söka vänner att bolla dina tankar och funderingar med.

Vet inte hur gammal du är nu men får uppfattningen av att du ändå är ung fortfarande!? Sök efter siter och bloggar av eller för lesbiska och bisexuella. Börja hitta folk att läsa om och kanske ställa frågor till osv där också. När du känner dig redo kan du ju prova någon dejtingsida också men min rekomendation är att du skaffar dig vänner till att börja med. Folk som har andra läggningar än det normativa straighta, som du kan bolla dina funderingar med. Så du får börja komma underfund med dig själv och hur du ska eller vill börja tänka och göra för din egen del vad gäller kärlek i livet. ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Honesta Amore]
2015-11-04 00:35
#2

Ja vad är ung?  Är 24 år gammal..

Tack för att du svarade jag följer väldigt många HBTQ  vloggar på yt har gjort det i flera år nu. Inte så många bloggar men ska kolla upp dom också. Vilka mer forum finns det?

Kadoor
2015-11-15 19:39
#3

Det finns grupper på facebook som du kan gå med i om du vill, t.ex. gayofsweden och hbt girls in sweden! :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: