Annons:
Etikett17-hbt-ifokus
Läst 2197 ggr
monstermash
2015-12-30 02:39

Avgår som sajtvärd!

Vill bara meddela er att jag inte har tid eller engagemang för detta underbara forum längre. Jag stannar gärna som Medarbetare om den nya sajtvärden vill det, åtminstone under första perioden. 

Så, om du är intresserad av att bli Sajtvärd, kontakta iFokus killarna. Det är alltså numera upp till er om HBT iFokus ska finnas kvar. 

Tack för alla givande diskussioner här inne, och för att ni bidragit till så mycket kunskap och drivkraft att hålla forumet flytande. Jag har lärt mig väldigt mycket sedan jag blev SajtvärdiFokus vid 18 år, men nu när jag närmar mig 21 år vill jag testa på nya saker här i livet och utvecklas på annat håll. Som sagt, tusen tack och lycka till med allting allihopa! ❤️🌺 🤗

Jag vill även passa på att tacka Wony som varit en fantastisk stöttepelare som medarbetare. Det blev för tungt för henne till slut, och forumet har verkligen förlorat en eldsjäl till Medarbetare. Stort tack för att du bidragit med så mycket Wony och för alla givande diskussioner backstage! Och en stor ursäkt för att det blev som det blev, det var aldrig meningen att du eller forumet skulle behöva hamna i kläm. 

Vi ses säkert på andra iFokussidor och här inne någon gång, annars är det bara att skicka PM om någon mot förmodan skulle vilja ha kontakt med mig. 

(Jag har tagit bort funktionen att skriva anonymt, för att undvika troll på forumet om det inte tillkommer en ny Sajtvärd snart).

Annons:
Tjeja
2015-12-30 10:05
#1

Nej vad tråkigt att ni lämnar!!! Tack monstermash o vony för den här tiden! Hoppas någon som har tid ork o möjlighet att axla sidan dyker upp snart. ♡

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Niklas
2015-12-30 11:13
#2

Tack för din tid som värd! Om någon är intresserad av att ta hand om sajten går det bra att höra av sig till mig eller Staffan. Tills vidare lyfter jag ut sajten ur nätverket.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Wony
2015-12-30 12:13
#3

Tack själv monstermash, för din tid som Sajtvärd. Det var väldigt givande, om än också ganska ansträngande ibland, att vara Medarbetare. Men som du skriver blev det till slut för tungt och ibland kommer livet emellan och gör att man helt enkelt inte har tid och ork längre. 

Jag hoppas att det går bra för dig i vad du än beslutar dig för att göra framöver! 🙂

Tjeja
2015-12-30 13:07
#4

Nej Niklas snälla! Vänta lite i alla fall så fler hinner se och ge respons innan du lyfter ut den! HBT-sidan behövs verkligen även om den inte är en av de mest aktiva sajterna här.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

monstermash
2015-12-30 17:55
#5

#1 - Tack själv. ❤️ Jag svarade nyss på ditt PM. 

#2 Tack själva! Ni har verkligen ett superfint nätverk som bara blivit bättre genom åren. Hoppas ni snart har en efterträdare här inne. 

#3 Tack Wony! Ja, våra stunder när vi kämpat i motvind kommer jag alltid bära med mig, men jag är stolt över att vi ändå tillsammans fick forumet att vara levande i perioder. 

Det är jag helt övertygad om att det kommer göra, tack så jätte mycket! Önskar dig all lycka till med vad du än tar dig för också för den delen. ❤️

Loris M
2015-12-30 19:07
#6

#0 Tråkigt att du lämnar och det är  väldigt olyckligt att även Wony lämnar. Ni har båda drivit sajten på ett bra sätt. Själv är jag inte aktiv här och skriver sällan, men läser ofta då jag vill hålla mig uppdaterad. Som sagt, tråkigt att ni lämnar sajten, för den behövs. Samtidigt förstår jag att ibland kan man nå en punkt där man känner att det är dags att gå vidare. Lycka till önskar jag er båda vad ni än kommer att hitta på istället. 🌺

#4 Håller med dig. Synd att sajten tas ur nätverket direkt. Det är så många som behöver den. Jag kan tänka mig att många unga människor som kanske inte ens vågar skriva här, söker sig till sajten och läser. Och hittar både tröst och hopp när får veta att de inte är ensamma i sitt "annorlundaskap". 

Tjeja,

Du kan inte tänka dig att ta över som Sajtvärd? 🙂Du är medis på andra sajter och har vana. Samtidigt är du intresserad av och engagerad i HBTQ frågor och jag är övertygad om att du skulle fixa det galant. 🌺

Annons:
Tjeja
2015-12-31 01:03
#7

#6 Loris tack för uppmuntran och förtroendet.

Jag har dock lite för mycket jobb framöver och orkar knappt engagera mig som medis på de sidor jag redan är medis på. Skulle ha svårt med både tid och ork att hålla den vid liv.

Men kan tänka mig att ta över den en period för att rädda sidan, om jag får minst 2 medisar med mig som hjälper till att hålla igång sidan lite.

För tillfället i dagarna har jag väldigt mycket jobb och lite tid och ork över till engagemang. Blir mest att jag bara läser och fäller en och annan trött kommentar på mina medissidor just nu. Lite trist liksom.

Om Niklas på allvar tror att det är ett effektivare sätt att hitta nya personer som engagerar sig genom att lyfta ut sidan så kanske det är ett bättre alternativ än en dassig Sajtvärd.

Men om det finns minsta risk att sidan helt dör ut och ingen visar intresse att ta över är jag hellre en lite frånvarande värd och sidan finns kvar än inte alls. För jag känner att HBT-ifokus sidan är viktig. Även om jag själv inte orkat varken skriva eller engagera mig speciellt mycket här på länge. 🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Skorpion76
2016-01-01 08:51
#8

Sorgligt att du avgår som sajjtvärd! Hoppas att det kommet någon ny som tar över snart!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

monstermash
2016-01-20 15:30
#9

#6 Tack så mycket för dina fina ord!

Jag är helt övertygad om att det finns så många fler medlemmar här inne, som bara kikar in i tystnad. Det är både positivt och negativt förstås.

Tack så mycket återigen! Lycka till med ditt fina forum. 🌺

Loris M
2016-01-20 18:30
#10

#9 Tack! 🙂🌺

monstermash
2019-01-14 16:37
#11

Tänk att det är fyra år sedan jag lämnade över värdskapet och vi fortfarande inte har någon Sajtvärd här inne. Men kul att sajten fortfarande finns kvar iallafall :)

Tjeja
2019-01-15 22:01
#12

Håller med dig Monstermash! ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: