Annons:
Etikettallmänt
Läst 609 ggr
Herveaux
2/6/17, 5:29 PM

Seg respons från J&J?

Beställde en binder från Justine & Juliette som kom efter ett par dagar, men den satt lite sådär så jag mailade J&J för att byta varan till en annan modell.

Nu var det väl iaf en vecka sen jag mailade, och inget svar ännu.
Är dom sega på att besvara mail? Vad har ni för erfarenheter?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
[AnimeV4]
2/6/17, 6:03 PM
#1

Jag tycker att de har varit värdelösa i kontakten. Jag behövde också skicka tillbaka en binder och det tog ganska lång tid för respons. Vid ett senare tillfälle frågade jag om en packer. De skulle höra av sig om dem inom en viss tid, men hörde inte av sig så jag frågade på mejl och facebook. De läste meddelandet på facebook men svarade inte ens. Det var ett sådant otroligt krångel att jag gav f*n i det och beställde ifrån en annan sida. Kommer inte att beställa därifrån igen.

Herveaux
2/19/17, 10:30 PM
#2

Håll i hatten - idag fick jag svar från J&J. Där stod att dom svarat på mitt mail för flera veckor sen - vilket dom inte har gjort, har iaf inte kommit något svar. (Har även kollat i mailens skräppost.)

Nä, jag kan inte rekommendera det företagets webbshop… Deras fysiska butik kanske sköts annorlunda, men via webben… Nope, never again. 😐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[AnimeV4]
2/19/17, 10:53 PM
#3

#2 Men..😮 Jag undrar om det har varit såhär sedan de bytte ägare.

Upp till toppen
Annons: