Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1701 ggr
RosaYlva
5/28/17, 12:33 PM

Ny här

Hej alla och jag är ny här. Har trott jag varit Bisexuell men inte vågat träffat en tjej för jag vågar inte göra en sak så det har varit killar. Men det har inte känts helt rätt och för ett tag sedan träffade jag en tjej och hon visade mig njutning.  Nu kan jag inte tänka mig en kille, har försökt men det går bara inte. Så jag har kommit fram till att jag är lesbisk.

Hej. 😃

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Annons:
[AnimeV4]
5/28/17, 12:56 PM
#1

Välkommen! Fast om du känt dig attraherad av killar tidigare kanske du inte ska avfärda det? Jag ser mig själv som homoflexibel. Detta eftersom jag har haft känslor för ett par tjejer förut, fastän det nästan aldrig händer. Dvs jag vet att jag kan gilla andra kön, men är så inriktad på killar att jag näst intill är bög😛

spacebirds
5/28/17, 1:14 PM
#2

Det är helt upp till en själv att definiera ens sexualitet, och tidigare partners behöver inte heller räknas in i den ekvationen om det inte känns rätt för stunden. Saker är flytande. Skönt att höra att du kommit fram till något du känner dig bekväm i, Ylva! Välkommen hit, synd att den här sidan är så otroligt inaktiv just nu!

RosaYlva
5/28/17, 2:12 PM
#3

Tack. Ja det känns skönt att veta och jag mår bättre nu än tidigare. Vad kan vi göra för att få sajten igång igen

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

[AnimeV4]
5/28/17, 5:26 PM
#4

#2 Jag håller med, men delade med mig av min erfarenhet och ställde det som en fråga snarare än ett konstaterande🙂

#3 Det är bra att du mår bättre! Jadu, vi medlemmar gör ju sajten och det är vår aktivitet som styr det hela. Om ingen gör trådar eller deltar i diskussioner blir det tyvärr inaktivt.

monstermash
5/29/17, 10:38 PM
#5

Välkommen!

Jag hoppas verkligen någon kommer och tar över sajten, den är tung att driva dock, gjorde det själv under några år… Men den är så viktig!

TatsuOni
5/30/17, 2:28 PM
#6

Välkommen! 🙂

Vi får helt enkelt försöka att skapa och vara aktiva i trådar.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
RosaYlva
10/27/17, 4:59 PM
#7

#6 Tack för välkomnandet. Jag måste slå mig på fingarna och vara mera aktiv.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

[AnimeV4]
10/27/17, 5:50 PM
#8

Kul att du dyker upp igen!

Upp till toppen
Annons: