Annons:
Etiketttrans
Läst 860 ggr
Wony
2018-11-19 15:44

Binders i stora storlekar

Jag har haft binders förut, men då jag gått upp i vikt en hel del så kan jag inte ha dem längre. Tänkte därför kolla om någon annan har tips på var jag kan hitta binders i större storlekar (är en XL normalt sett). Har både stora bröst och rejäl midja.

Ett plus är om de finns i modeller som är relativt enkla att ta på. Jag är ganska stel och har svårt att få på och av de som Underworks har som ser ut som vanliga linnen typ.

Annons:
[HanDenDär]
2018-11-19 16:26
#1

transbutiken.se säljer GC2B binder upp till storklek 5x XL

Wony
2018-11-19 16:40
#2

#1 Tack för tipset! Vad jag såg fanns bara en modell, som är halvlång. Eftersom jag har en stor mage är jag rädd att den kan kasa upp nertill då. Vet du hur GC2B är att ta på? Jag har upplevt att Underworks är lite för stela och inte går att ta på som ett linne utan det fastnar över axelpartiet på mig.

[HanDenDär]
2018-11-19 17:32
#3

Har inte själv en men har kollat massor på yotube och alla rekommenderar den.

Ska vara väldigt bekväm jämfort med Underworks, att den är mer stretchig.

Wony
2018-11-19 18:27
#4

Det låter ju bra om det är mer stretchigt, hade en hel del problem att just få på och av Underworks, även om de var bra i övrigt.

KentHjärta
2018-11-29 14:56
#5

Har en från gc2b. Har en såndär "standard" som inte är ett linne eller så utan bara över bysten. Hela baksidan är stretchig vilket gör det lätt att dra på sig över huvudet!

Kan tillägga att de första, kanske 4-5 gångerna, kommer det vara lite bökigt tills man hittar en metod att ta på sig som passar sig, samt att tyget liksom anpassas efter sin kropp.

Wony
2018-11-30 12:40
#6

#5 Det låter ju toppen om baksidan är stretchig! Den jag hade från Underworks var förvisso inte lika stel på baksidan men ändå… stel, liksom. Var jättekrångligt att ta sig i och ur dem för mig och fick nästan alltid ta hjälp av min partner.

Annons:
Upp till toppen
Annons: