Annons:
Etiketthbtq-inom-politiken
Läst 1118 ggr
[HanDenDär]
3/1/19, 5:44 PM

Kommer säkert bli hatat nu men..

Vill inte göra nån upprörd men det är ju inte sant att SD är homo,bi och transfobiska, kolla den här videon:

 https://www.youtube.com/watch?v=pS-lY3rX6uQ

Annons:
Herveaux
3/1/19, 6:12 PM
#1

Tycker inte SD är anti-HBTQ så jag hatar dig då inte.

Tack för att du delade videon, den har jag missat.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Ay'e]
3/1/19, 6:28 PM
#2

Så har inte jag uppfattat dom men dom är restriktiva som jag i frågan men nej homohatare  kan jag inte se och jag röstar på SD  där det är öppet 🙂

[HanDenDär]
3/2/19, 1:32 PM
#3

Vad överaskad jag blev nu!

Kul att se att ni håller med 🙂

Herveaux
3/2/19, 6:48 PM
#4

Jag är en Bisexuell transperson som både röstar på och är medlem i SD, så vore bakvänt av mig att kalla det partiet för homo, bi och transfobiska. 😉

Tycker det är skönt att det finns folk som inte bara lyssnar på allt skitsnack om partiet utan läser och lyssnar själva vad partiet står för. 👍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[HanDenDär]
3/3/19, 4:06 PM
#5

Ja precis! 

Det är så larvigt av framför allt politiker och media som inte ens lyssnar eller läser om deras politik utan bara ropar rasister och homofober åt dom.

[Ay'e]
3/3/19, 4:16 PM
#6

Som jag har läst och hört  finns dom som är gay och även aktiva i partiet , minns faktiskt inte nu vart jag läste det för det var ett bra tag sedan men det är klart som överallt annars och som med det mesta finns olika åsikter även där.

Minns bara att det var nån reporter som ställde frågan och fick det svaret av någon som är medlem och aktiv som känner till personer bra.

Jag är inte medlem i och inte gay och känner ingen som är med personligen men vad jag läst och hört så finns det och det är #4 ett bevis på 🙂

#4 Tycker det är skönt att det finns folk som inte bara lyssnar på allt skitsnack om partiet utan läser och lyssnar själva vad partiet står för. Tummen upp

Det tycker jag med och SD har verkligen fått skit för så mycket i rent oförstånd men visst har det vart en del trubbel men också stor rensning på folk som inte hör hemma i partiet och som med politik överlag finns bra och dåligt i alla partier.Säg det parti som är helt rent och fritt från skit,det finns inte och lär aldrig någonsin finnas så den som vill ha ett fläckfritt parti den lär få leta resten av sitt liv  😃

Annons:
[HanDenDär]
3/3/19, 7:24 PM
#7

#6 Håller med om allt du säger 🙂

Det är lite som i USA, alla är så elaka mot Donald Trump han får ju oftast ingen chans att prata. 

Sen kallar dom flesta honom rasist men samtidigt så mobbar dom honom om att han har orangeaktig hudfärg.

[Ay'e]
3/4/19, 5:18 AM
#8

#7 😂Nu bjöd du på dagens goda skratt för han är faktiskt morotsfärgad 😂Han kanske äter morotstabletter i hopp om att bli brun 😎

Åt såna för många år sedan och allt dom bjöd på var just den färgen, inte snyggt alls tvärtom det såg hemskt ut så dom där la jag av med snabbt  😊😃

Sen kallar dom flesta honom rasist 

Samtidigt som han har några mörkhyade medarbetare  men det har tydligen gått många förbi 😎

Sugar Mist
3/4/19, 3:37 PM
#9

#8 Så, även om man kränker resten av världens färgade människor så är man inte rasist för att man har några anställda? Seems fair enough 🙋🏼‍♀️ ”Jag är inte rasist, men…”

-

Upp till toppen
Annons: