Annons:
Etikettfunderingar-hbtq-status
Läst 618 ggr
Själshjärta
2019-09-11 22:10

Bisexuell?

Hej!

Jag är en flicka som är 19 år gammal. Jag har aldrig varit kär, men haft små "crushes" på pojkar när jag var yngre. 

Jag har alltid sett mig själv som heterosexuell. Nyligen har jag dock insett att det känns som att, när/om jag blir kär, lika bra skulle kunna bli kär i en flicka eller i en pojke. Jag vet inte om jag kan veta det då jag aldrig har varit kär och inte attraheras så lätt heller, men det bara känns så (i alla fall just nu). Som att jag bara skulle bli kär i den där personen och älska honom/henne för den han/hon är; att det inte skulle spela någon roll "vad" han/hon är. 

Egentligen vet jag inte vart jag vill komma med detta inlägg… Jag känner mig bara lite osäker. 

En fundering: Måste man attraheras av pojkar 50% och flickor 50% för att vara Bisexuell?

Tacksam för svar!

Welcome to the Black Parade

Annons:
Herveaux
2019-09-11 22:14
#1

Du kan vara Bisexuell och attraheras av 50% män och 50% kvinnor eller 99% män och 1% kvinnor, eller vice versa såklart. 

"Bisexuell" är bara en etikett och det finns inga regler för vem som får klistra på den på sin egen sexualitet. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Själshjärta
2020-09-11 14:40
#2

Detta inlägg skrev jag för precis ett år sedan och det har nu gått ett år sedan dagen jag accepterade mig själv som lesbisk.
En underbar frihet. :D

Welcome to the Black Parade

Herveaux
2020-09-11 14:43
#3

#2: Vad härligt! Grattis på 1 års kom ut för mig själv-dagen! 🌈


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Själshjärta
2020-09-11 14:44
#4

#3 Tack så mycket och tack för att du svarade på mitt inlägg för ett år sedan!

Welcome to the Black Parade

Herveaux
2020-09-11 14:48
#5

#4: Så lite så!😊


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

TatsuOni
2020-09-14 18:57
#6

#2 Grattis! 😊


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
Själshjärta
2020-11-08 21:19
#7

#6 Tack ska du ha! :D

Welcome to the Black Parade

Upp till toppen
Annons: