HBT iFokus

HBT

Etikett: off-topic
LĂ€st 818 ggr
monstermash
1

OT - Helg!

SĂ„ var det helg igen. đŸ˜ƒ 

Vad ska ni hitta pÄ i helgen? NÄgot kul som hÀnt under veckan som ni vill berÀtta om?

TatsuOni
0

Kul och kul. Är bara glad att jag lyckades ta mig till och frĂ„n dagens jobb i grannstaden trots snöstorm😛 Men framför allt levande frĂ„n bilen över glansisen^^

I helgen ska jag stĂ€da, tvĂ€tta och ta mig till stallet. NĂ„gon mer spĂ€nnande Ă€n sĂ„ har jag inte planerat😛

"NÀstan allt gÄr att anvÀnda till hÄret"

VÀrd för HÄr, TrÀning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare pĂ„ Sagan om ringen, HĂ€lsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Wony
0

Jag Àr pÄ vÀg hem frÄn stan med kattungen som nu Àr kastrerad. Blir vÀl lite stÀdande i helgen, och kanske bakar jag nÄgot. Bortsett frÄn det hade jag tÀnkt koppla av bara!

monstermash
0

#1 - Jag ska ocksÄ tvÀtta imorgon. #2 - Bra att du kastrerade kattungen.

Wony
0

#3 Jo, det Ă€r en sjĂ€lvklarhet för mig, att kastrera innan han fĂ„r bli utekatt. Han Ă€r Ă€ven chippad, tatuerad och fĂ„tt en kompletteringsspruta med vaccin (utöver dom tvĂ„ första sĂ„klart). SĂ„ om ett par veckor nĂ€r allt Ă€r helt lĂ€kt och bra Ă€r han redo att bli "riktig" utekatt! đŸ™‚

monstermash
0

Det Àr en sjÀlvklarhet Àven för mig, men tyvÀrr tÀnker ju inte alla sÄ. :/

Wony
1

NÀ  TyvĂ€rr. Att ha okastrerat inne Ă€r en sak, men har man utekatter sĂ„ kĂ€nns det sjĂ€lvklart att kastrera. Om inte annat sĂ„ för att minska risken att de vill ha större och större revir

monstermash
0

Idag har jag mest varit hemma och sjungit och dansat omkring. Alltid lika kul, dessutom har jag pluggat och tagit en 6 km promenad.

😃

Wony
0

Oj, det var bra gjort! Med promenaden alltsĂ„. Jag har mest latat mig idag, och sovit ut rejĂ€lt. Blev dock vĂ€ckt flera gĂ„nger inatt av katterna som tyckte att sĂ€ngen och matte var toppenbra att ha som brottningsarena
 đŸ±