OT - Helg!
SĂ„ var det helg igen. đ
Vad ska ni hitta pÄ i helgen? NÄgot kul som hÀnt under veckan som ni vill berÀtta om?
Kul och kul. Ăr bara glad att jag lyckades ta mig till och frĂ„n dagens jobb i grannstaden trots snöstormđ Men framför allt levande frĂ„n bilen över glansisen^^
I helgen ska jag stĂ€da, tvĂ€tta och ta mig till stallet. NĂ„gon mer spĂ€nnande Ă€n sĂ„ har jag inte planeratđ
"NÀstan allt gÄr att anvÀnda till hÄret"
VÀrd för HÄr, TrÀning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare pÄ Sagan om ringen, HÀlsa, Goth, à terbruk & Musik
Jag Àr pÄ vÀg hem frÄn stan med kattungen som nu Àr kastrerad. Blir vÀl lite stÀdande i helgen, och kanske bakar jag nÄgot. Bortsett frÄn det hade jag tÀnkt koppla av bara!
#1 - Jag ska ocksÄ tvÀtta imorgon. #2 - Bra att du kastrerade kattungen.
#3 Jo, det Ă€r en sjĂ€lvklarhet för mig, att kastrera innan han fĂ„r bli utekatt. Han Ă€r Ă€ven chippad, tatuerad och fĂ„tt en kompletteringsspruta med vaccin (utöver dom tvĂ„ första sĂ„klart). SĂ„ om ett par veckor nĂ€r allt Ă€r helt lĂ€kt och bra Ă€r han redo att bli "riktig" utekatt! đ
Det Àr en sjÀlvklarhet Àven för mig, men tyvÀrr tÀnker ju inte alla sÄ. :/
NÀ⊠TyvĂ€rr. Att ha okastrerat inne Ă€r en sak, men har man utekatter sĂ„ kĂ€nns det sjĂ€lvklart att kastrera. Om inte annat sĂ„ för att minska risken att de vill ha större och större revirâŠ
Idag har jag mest varit hemma och sjungit och dansat omkring. Alltid lika kul, dessutom har jag pluggat och tagit en 6 km promenad.
đ
Oj, det var bra gjort! Med promenaden alltsĂ„. Jag har mest latat mig idag, och sovit ut rejĂ€lt. Blev dock vĂ€ckt flera gĂ„nger inatt av katterna som tyckte att sĂ€ngen och matte var toppenbra att ha som brottningsarena⊠đ±