HBT iFokus

HBT

Etikett: trans
LĂ€st 622 ggr
WolfLady
6

Nygammal medlem

Hejhej 🙂

Jag har under en tid varit inaktiv pĂ„ iFokus och Ă€r tillbaka nu. Denna gĂ„ng med nytt konto m.m. För er som jag "pratade" med dĂ„ kĂ€nde mig som VGN. Jag gick med HBT iFokus eftersom jag Ă€r transsexuell.  Jag vill berĂ€tta att jag för nĂ„gra dagar sedan började min utredning 😃

Det har hĂ€nt en del sen det att jag gick ur iFokus. Jag har varit med i tidningen för att uppmĂ€rksamma Stonewall och Pride, stĂ€llt upp i en modevisning, pĂ„börjat hĂ„rborttagning i ansiktet, anvĂ€nder bara "tjejklĂ€der" pĂ„ heltid m.m 😊đŸŒș

VÀnliga hÀlsningar, Alexandra

Yehet121
0

Vad kul att du Àr tillbaka :) Grattis till att ha börjat din utredning! :D Jag Àr sjÀlv FtM och ska snart börja min utredning :)

Tjeja
1

Hejsan! KÀnner inte dig sedan förut men vill hÀlsa dig vÀlkommen tillbaka i alla fall :-)

Medarbetare pĂ„ FĂ„gelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

monstermash
2

Hej! 

Vad roligt att du har kommit tillbaka, och att du hunnit med sĂ„ mycket roligt sedan sist, starkt jobbat! VĂ€lkommen Ă„terigen! đŸŒș

Du fĂ„r hemskt gĂ€rna uppdatera oss hĂ€r inne med hur det gĂ„r under din utredning, om du vill dela med dig av det! 

Det har ju kommit en hel del nytt pÄ iFokus pÄ sista tiden sÄ om du har nÄgra frÄgor Àr det bara att skicka ivÀg ett PM eller skriva pÄ forumet! :)

WolfLady
0

Tack, tack, tack allihopa ^_^