Sims 4 pronun uppdateringen
när får vi den i sverige det har gått nästan fem månader sedan dem i usa fick den och jag vill ochså kunna ha men en bara man och kvinna som köns alternativ kan det inte finnas annat, Icke-binnär, etc?
Det finns inget lanseringsdatum för pronomen-uppdateringen i andra språkversioner än den engelska versionen än. Vill du spela med pronomen-uppdateringen redan nu så går det. Då måste du dock avinstallera spelet och installera det igen på engelska. Då får du med pronomen-uppdateringen. 😀
Nej, Sims-teamet har kommenterat att det är en brist i spelet att det bara finns man och kvinna att välja i spelet och har nämnt lite löst att det (förhoppningsvis) kommer finnas planer på att ändra det i framtiden. Vi får avvakta och hålla tummarna!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Det finns, som redan nämnt, inget lanseringsdatum. Spelet finns på många språk och sakta men säkert lägger dem till det. Svenska har könsneutralt pronomen så jag kan tänka mig att det bör komma inom snar framtid men det går absolut inte att säga något med säkerhet.
Andra frågan har #1 redan sagt det jag mer eller mindre tänkt säga.
- Redigerat 2022-08-04 09:37 av [Undertaker]
#2 du taggade ditt eget inlägg om inte var uppmärksam på det!
Ett gott skratt förlänger livet
#3: Tack, missade det.
#0: det har gått 6-7 månader sedan usa fick den
#5: Om du inte vill vänta så får du byta språk. Annars är det bara tålamod som gäller.