HBT iFokus

HBT

Etikettbinder
Läst 85 ggr
Anonym
0

binder alternativ

vill gärna vara plattare men tycker en binder är lite väl mycket och att jag inte behöver fullt så mycket som gör mig plstt då jag inte har stora bröst. Vad för andra alternstiv finns det än det klassiska binders man drar över huvudet och ålar sig in i? Gärna i bomull och hyfsat tunt. Kanske med dragkedja? Har inte riktigt hittst mågot jag vågst beställa

Jag vill inte ha tipps på plagg som döljer då jag vill hitta något till sommaren när jag har tanktops eller liknande därför gärna en sval lösning

Herveaux
1

För vissa räcker det med en åtsittande sport-BH.

// Harley

Anonym
0

#1: hittar aldrig i bomull? Bara plyester vilket stinekr och sticker när den sitter trångt

Julis:)
0

#0: Transtejp funkar nog bra för det syns knappt och är bra för små bröst. Men det kanske är helt fel eftersom att du verkar vilja ha ett plagg.
Men jag rekomenderar tejp ändå för man slipper alla de risker som kommer med en binder eller en tajt sport-BH.

Shlbrg
0

Kanske lite sent svar men förutom binder kör jag med transtejp, nackdelen är ju att det är en engångsprodukt och blir dyr i längden. Annars tycker jag att det är väldigt skönt, och framför allt, svalt på sommaren. Av budgetskäl kör jag med biltemas kinesiologitejp som kostar 40kr rullen, den är tyvärr för smal för mig (5 cm) men jag gör en dubbelt så bred bit av av två remsor istället. Tejpen är precis samma material som de andra märkena.